نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۵

تبدیل شدن تانوس به پانیشر، جدیدترین رویداد کتاب‌های کمیک

تا پیش از این، تانوس یکی از وحشتناک‌ترین شخصیت‌های دنیای مارول محسوب می‌شد. حال جدیدترین کاری که این کمپانی روی او انجام داده، این شخصیت را وحشتناک‌تر کرده است.

زمان خیلی زیادی است که شخصیت تانوس، به یکی از ترسناک‌ترین کاراکترهای کتاب‌های کمپانی مارول کامیکس تبدیل شده است. می‌دانید چه چیزی است که او را بیش از پیش ترسناک و البته خطرناک می‌کند؟ تبدیل شدنش به «پانیشر». حال در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، این ایده‌ی جذاب و هیجان‌انگیز، جدیدترین کاری است که کمپانی مارول این هفته روی خط داستانی خود انجام داد.

ادامه‌ی این مطلب ممکن است بخش‌هایی از داستان قسمت سوم سری کتاب کمیک Cosmic Ghost Rider را برای شما فاش کند.

.

.

.

اگر شما از جمله افرادی هستید که داستان سری کتاب کمیک Cosmic Ghost Rider از دانی کیتس و دیلن برنت را دنبال می‌کنید، حتما از جریاناتی که در طی آن رخ داده خبر دارید. با این حال، ما خلاصه‌ی کوتاهی را از این مجموعه برای شما بازگو خواهیم کرد:

شخصیت گوست رایدر کیهانی (که قبلا با نام فرانک کسل و لقب پانیشر شناخته می‌شد) تصمیم گرفته که با بازگشت در بُعد زمان و ربودن نسخه نوزاد تانوس از رختخوابش، روند تاریخ را تغییر دهد و اتفاقات متفاوتی را رقم بزند. اگر فرانک بتواند تانوس را زیر نظر خودش بزرگ و به گونه‌ای او را تربیت کند که در نهایت تبدیل به شخصیت شرور مزخرفی نشود، شاید همین کار به تنهایی بتواند بخش زیادی از مشکلات جهان را حل کند. متاسفانه، اتفاقات آنطور که باید و شاید، خوب پیش نرفتند.

در سومین قسمت از این مجموعه‌ی جذاب، شخصیت کیبل به همراه یک تیم از مبارزانی که از آینده آمده‌اند، به ملاقات فرانک کسل می‌روند. آنها قصد دارند که فرانک و همچنین تانوس را که هنوز یک کودک است، به قتل برسانند. فرانک تمام تلاش خود را کرد تا از این کودک در مقابل وحشت‌های به وجود آمده محافظت کند و به همین دلیل او را با «واچر» تنها گذاشت. بعد از این کار، او تلاش کرد تا تمام تیم کیبل را نابود کند. کیبل که می‌توانست در طول زمان سفر کند، باری دیگر در بُعد زمان سفر کرد و بعد از مدتی با یک تیم جدید و قدرتمندتر از قبل، بازگشت. هر بار که کیبل به آن برهه زمانی خاص بازمی‌گشت، یک گروه جدید از قهرمانان جدید با خودش می‌آورد، اما باز هم گوست رایدر کیهانی آنها را نابود و خود را برای موج بعدی آماده می‌کرد.

thanos - punisher

درست همانطور که فرانک می‌ترسید، تانوس که تنها یک کودک به حساب می‌آمد، در تمام این مدت شاهد این اتفاقات وحشتناک بود. هنگامی که فرانک در نهایت به جایی رسید که مخالفان قادر به شکستش بودند، زمانی که او به بالا نگاه کرد، متوجه شد که این کودک بنفش دزدیده شده، در حال کشتن بقیه‌ی اعضای قهرمان تیم کیبل است. بعد از اینکه فرانک در تلاش بود تا «پسر» خود را برای کشتن این افراد سرزنش کند، او به سمت کیبل بازگشت و آماده شد تا او را یک بار برای همیشه به قتل برساند. ناگهان، از نقطه‌ی نامعلومی گلوله‌ای بیرون آمد و مستقیم به سرِ کیبل اصابت کرد.

زمانی که فرانک سرش را برگرداند تا ببیند که چه کسی این گلوله را شلیک کرده، متوجه شد که او تانوس را به یک فرد بهتر تبدیل نکرده است. در حقیقت، ممکن است حتی او یک کار بدتر و وحشتناک‌تر هم انجام داده باشد: او تانوس را درست شبیه به خودش تربیت کرده بود.

در صفحه‌ی آخر این قسمت، ما شاهد یک تصویر کامل از تانوس بالغ هستیم که از درون پورتالی به سمت فرانک در حال بیرون آمدن است. او یک اسلحه هم به روی دوش خود داشت. او درست همانند پدر «ناتنی» خود رفتار می‌کرد. علاوه بر اسلحه، تانوس یک تیشرت مشکی هم بر تن داشت که روی آن و درست روی قسمت سینه، یک علامت پانیشر حک شده بود.

بعد از اینکه تانوس به فرانک رسید گفت: «سلام پدر. ببخشید که دیر رسیدم.» تانوس که دیگر بزرگ شده بود، نه تنها فرانک کسل را پدر خود می‌دانست، بلکه این تایتان دیوانه ظاهرا می‌خواست که به این کارِ خانوادگی بپیوندد و تبدیل به پانیشر جدید شود.

thanos - punisher


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده