نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۴

بازسازی ویدیو شروع بازی Metal Gear Solid به مناسبت بیست سالگی این مجموعه

به مناسبت سالگرد بیست سالگی مجموعه‌ی متال‌ گیر سالید، ویدیو آغازین اولین قسمت از این مجموعه با استفاده از موتور Unreal Engine 4 و با کیفیت 4K بازسازی شد.

اخیرا و در جریان تازه‌ترین اخبار بازی آگاه شدیم که به مناسبت بیست سالگی انتشار مجموعه‌ی تحسین‌شده و پرطرفدار Metal Gear Solid، ساخته‌ی کمپانی Konami، ویدیو آغازین اولین قسمت از این سری توسط یک هوادار با استفاده از موتور گرافیکی آنریل انجین و با کیفیت 4K بازسازی شده و در فضای مجازی منتشر شده است.

این ویدیو خوش‌ساخت توسط یک طراح مطرح صنعت گیم یعنی ایراسموس بروسداو که سابق بر این روی پروژه‌هایی مثل Warface ،Homefront: The Revolution و Ryse: Son of Rome کار کرده بود، ساخته و منتشر شده است. همانطور که پیش‌تر ذکر شد، بروسداو برای ساخت این ویدیو از موتور گرافیکی Unreal Engine 4 استفاده کرده و در کنار آن، از ابزار روز حرفه‌ای بازی‌سازی نیز کمک گرفته و این ویدیو خاطره‌انگیز را بازسازی کرده است؛ ویدیوای که قطعا هواداران این مجموعه، با دیدنش تمام خاطرات و ماجراجویی‌هایی را که با سالید اسنیک، این مخلوق شگفت‌انگیز و به‌یادماندنی هیدئو کوجیما، داشته‌اند به‌یاد خواهند آورد.

در پایان توجه شما را به این ویدیو بی‌نهایت جذاب جلب می‌کنیم:

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده