// پنجشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

Anthem در روز عرضه یک بازی کامل خواهد بود

استودیو بایوور اعلام کرده است که بازی Anthem در روز عرضه یک بازی کامل خواهد بود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، مارک داراه در نمایشگاه Pax West با سایت یو اس گیمر گفت‌وگویی داشته است و در این مصاحبه، وی اعلام کرده است که بازی Anthem، در روز عرضه‌ی خود یک بازی کامل خواهد بود و پس از عرضه نیز محتویات محتلفی برای بازی در نظر گرفته شده است. مارک داراه، تهیه کننده اجرایی بازی Anthem، در این باره می‌گوید:

شما می‌توانید ماه‌ها این بازی را تجربه کنید؛ حتی اگر ما یک سرویس دهی آنلاین را برای بازی در نظر نگرفته باشیم. از این رو من فکر می‌کنم در زمان عرضه محتویات کامل و کافی‌ای برای بازیکنان وجود داشته باشد. چهار اگزوسوییت متفاوت و یک داستان کامل، برای یک پکیج کامل کافی است؛ اما این شروع یک مسیر از تجربه‌های متفاوت است.

مارک داراه بدون اینکه اسم رقیبی را به زبان آورد، اعلام کرد تا قبل از سال ۲۰۱۷، سازنده‌هایی را می‌دیدیم که بازی‌های خود را به صورت ناقص عرضه می‌کردند و رفته رفته با گذر زمان آن را تکمیل می‌کردند؛ به‌ عبارتی بازی آن‌ها از سرویس دهی آنلاین پشتیبانی می‌کرد. مارک داراه در این باره گفت:

در سال گذشته بازی‌های مختلفی روانه بازار شد که کامل نبودند و در مرحله‌ای از توسعه قرار داشتند که با خود فکر می‌کردید، خب الان زمان عرضه‌ی آن فرا رسیده است؛ اما طرز فکر به درستی عمل نکرد.

بازیکن‌ها می‌آیند و می‌روند؛ وقتی تجربه‌ی‌ کافی‌ای برای آن‌ها وجود نداشته باشد، به سراغ بازی دیگری می‌روند و بازار رقابت در این عرصه بسیار سخت شده است. بازیکن‌ها خواستار موارد بیشتری هستند. برای من بزرگ‌ترین درس این است که مخاطب در روز عرضه به محتویاتی نیاز دارد که بتواند مدت‌ها خود را با بازی مورد نظر سرگرم کند و زمانی که محتویات بیشتری پس از عرضه در دسترس قرار داده شد، تجربه‌ی مخاطب بیش از پیش کامل‌تر شود. Anthem بازی‌ای نیست که صبر کنیم تا کامل شود؛ در همان روز عرضه یک بازی کامل خواهد بود.

در ادامه مایک گمبل، تهیه کننده ارشد بازی Anthem، در مصاحبه با یو اس گیمر اعلام کرد که محتویات بازی Anthem، زودتر از سایر بازی‌های استودیو بایوور (BioWare) در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت. وی در این باره افزود:

نیازی نیست که همانند بازی‌های گذشته‌مان برای یک اکسپنشن کامل زمان زیادی را صبر کنیم؛ اگر به بازی‌های مجموعه Dragon Age یا سری Mass Effect نگاه کنید، متوجه می‌شوید که بسته‌های الحاقی و محتویات جدید پس از گذشت چهار الی پنج ماه از طریق آپدیت‌های بزرگ در دسترس مخاطبان قرار داده می‌شد. دیگر نیازی نیست آن سیستم را در دستور کار قرار بدهیم؛ زیرا به صورت هفتگی محتویاتی برای بازیکنان Anthem در نظر گرفته شده است.

بازی Anthem در تاریخ سه اسفند ماه (۲۲ فوریه ۲۰۱۹) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده