نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۵

نویسنده سری کتاب کمیک Daredevil وعده یک خبر بزرگ را داد

چارلز سول، نویسنده سری کتاب کمیک شخصیت دردویل، به‌تازگی عنوان کرده که در آینده‌ای نزدیک قرار است یک اتفاق بسیار مهم برای شخصیت مت مورداک رخ دهد و درباره‌ی آن صحبت کرد.

در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، چارلز سول، نویسنده سری کتاب کمیک دردویل اعلام کرد که در آینده، اتفاق خیلی مهمی برای شخصیت مت مورداک رخ خواهد داد. سول در خبرنامه‌ی خود به این موضوع اشاره کرد که یک خبر بسیار مهم در رابطه با شخصیت دردویل در آینده‌ای نزدیک اعلام خواهد شد. سول در خبرنامه‌ی خود اینگونه درباره‌ی این خبر مهم صحبت کرد:

من متوجه شدم که در مورد کار خودم در مارول، چیزهای زیادی ننوشته‌ام و خیلی درباره آن صحبت نکرده‌ام، اما باید بگویم که اتفاقات جذاب و هیجان‌انگیزی در این دنیا قرار است رخ دهد. یک خبر بزرگ در آینده‌ای نزدیک در رابطه با شخصیت دردویل اعلام خواهد شد. لازم به ذکر است که این موضوع، آن خبر فوق‌العاده‌ای نیست که من و ران گارنی شخصیتی به نام ساموئل چانگ را خلق کردیم و آن را در فصل دوم سریال Iron Fist (آیرون فیست) از شبکه نتفلیکس به عنوان شاگرد مت مورداک قرار دادیم.

چارلز سول تقریبا از سال ۲۰۱۵ است که نویسنده‌ی سری کتاب کمیک شخصیت دردویل محسوب می‌شود و داستان‌های او را می‌نویسد. این مجموعه، تنها سری مهم و اصلی دنیای مارول است که به عنوان بخشی از طرح جدید کمپانی یعنی «آغاز تازه» مجددا منتشر و دستخوش تغییرات نشد. البته این موضوع هم وجود دارد که شاهد آن، همان خبر مهم و جدیدی است که چارلز سول درباره‌ی آن صحبت می‌کند.

قسمت ۶۱۲ سری کتاب کمیک Daredevil در ماه نوامبر سال جاری منتشر خواهد شد. خلاصه‌ی این قسمت، نشان می‌دهد که این قسمت، به نوعی یک پایان به حساب می‌آید. کمپانی مارول به احتمال زیاد قرار است این خبر مهم را در طی چند هفته‌ی آينده منتشر کند. چارلز سول پس از هشت ماه پرش‌های زمانی که در دنیای مارول بعد از رویداد جنگ‌های پنهان رخ می‌داد، داستان مت مورداک را در دست گرفت و آن را پیش برد. هویت واقعی دردویل به طریقی دوباره مخفی شده بود و این بار او اینگونه انتخاب کرده بود که به جای پوشیدن لباس قرمز قدیمی‌اش، یک لباس مشکی رنگ را بر تن کند. او همچنین شاگردی را استخدام کرد که ساموئل چانگ نام داشت و «بلایند اسپات» را لقب خود گذاشته بود. همانطور که سول در خبرنامه‌ی خود اعلام کرده بود، چئونگ قرار است در فصل دوم سریال آیرون فیست که از شبکه نت فلیکس به روی آنتن می‌رود، حاضر شود.

در حال حاضر، در سری کتاب کمیک دردویل، مت مورداک با برادر دوقلوی خود دست و پنجه نرم می‌کند؛ کسی که به‌تازگی واقعی شده است. این موضوع، بخشی از یک خط داستانی بزرگ است که در طی این خط داستانی، کینگ پین جرم و جنایت یعنی ویلسون فیسک برای شهرداری نیویورک انتخاب شده است. دردویل وظیفه و ماموریت شخصی خود می‌داند تا ثابت کند که ویلسون فیسک در انتخابات تقلب کرده است. حال این خط داستانی قرار است در قسمت ۶۱۲ سری کتاب کمیک دردویل، به اوج خود برسد. فعلا ما باید صبر کنیم و ببینیم که در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد.

 


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده