// پنجشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۸

کمپانی 505 گیمز اولین بازی استودیو Typhoon را منتشر می‌‌کند

اولین بازی استودیو Typhoon، تاسیس شده به دست توسعه‌دهندگان Far Cry 4، توسط کمپانی 505Games توزیع و منتشر می‌شود.

در آوریل سال ۲۰۱۷ میلادی، الکس هاچینسون، کارگردان خلاق بازی Far Cry 4، کمپانی یوبی سافت را ترک کرد و بلافاصله با یاسین ریاحی و رید اشنایدر، از نفرات سابق کمپانی برادران وارنر (Warner Bros)، وارد همکاری شد. وی با همکاری نفرات یاد شده استودیو مستقلی با نام تایفون (Typhoon) تاسیس کرد. پس از آن زمان، اطلاعات زیادی از روند کاری این استودیو منتشر نشده؛ تا اینکه به تازگی اعلام شده است که اولین بازی این استودیو قرار است به دست کمپانی 505Games منتشر شود.

هنوز اطلاعات زیادی از جزئیات این پروژه منتشر نشده است اما سازندگان در بیانیه‌های خود اعلام کردند که شاهد یک بازی «چند پلتفرمی» خواهیم بود که ریشه کاری استودیو تایفون را به معرض نمایش قرار می‌دهد. سازندگان در مورد پروژه خود نوشتند:

بازی جدید شامل المان‌های قوی، مکانیزم‌های متنوع و حال و هوای طنیزآمیز با یک روند همکاری چندنفره می‌شود.

گویا بازی جدید استودیو تایفون با اینکه مدت زمان زیادی از آغاز توسعه آن نگذشته است، بلافاصله تحت پشتیبانی اپیک گیمز (Epic Games) و Makers Fund قرار گرفته است. همانطور که در بالا نیز اشاره شد کمپانی 505 Games نیز مسئولیت انتشار و توزیع این محصول را بر عهده خواهد داشت.

الکس هاچینسون در بیانیه‌ای از دلیل همکاری استودیو آنها با 505 گیمز توضیحاتی ارائه کرد که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید:

به عنوان یک استودیو مستقل و تازه تاسیس شده، پیدا کردن ناشری که بتواند تصورات ما از یک بازی را به حقیقت تبدیل کند برای ما بسیار ارزشمند است. 505Games نه تنها ما برای ما روند کنترل خلاقانه‌ای مهیا کرده است، بلکه در آن سو با کمک یکی از همکارانش قصد دارد به پشتیبانی از ما بپردازد تا در این راستا بتوانیم یک بازی مستقل توسعه دهیم. کارنامه کاری این کمپانی و همکارانش نشان‌گر اعتبار آنها است.

از طرفی رئیس کمپانی 505 گیمز نیز در مورد همکاری جدید ابراز خوشحالی کرد و گفت:

ما در چند سال اخیر با پیدا کردن توسعه‌دهندگان بااستعداد توانسته‌ایم کارنامه کاری خود را با آثار محبوبی گسترش دهیم و در همین راستا نیز به دنبال همکاری با استودیو‌های منحصربه‌فرد و مسقل هستیم. ما پس از دیدن پروژه الکس، یاسین، رید و تیم توسعه‌دهنده حاضر در استودیو تایفون بلافاصله از این موقعیت استفاده و همکاری را آغاز کردیم. ما رفته رفته به دنبال شکار بازی‌ها و توسعه‌دهندگان خلاق و بااستعداد هستیم. ما بی صبرانه منتظر این هستیم که پروژه زیبای استودیو تایفون را به دست گیمرها برسانیم.

کمپانی 505Games را با انتشار آثاری همچون Rocket League ،Terraria و دیگر آثار محبوب می‌شناسیم که حال قصد دارد پروژه جدید استودیو تایفون را نیز توزیع کند.

در حال حاضر نام و دیگر جزئیات این پروژه رونمایی نشده است و تا انتشار خبر رسمی باید منتظر بمانیم. نظرات خود را در مورد اولین پروژه استودیو تایفون با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده