نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۱

Premium Pass بازی Battlefield 1 برای مدتی رایگان می‌شود

طبق اعلام دایس، پرمیوم پس بازی Battlefield 1 از چند روز دیگر برای مدتی به صورت رایگان در دسترس خواهد بود. 

در جدید‌ترین اخبار بازی و بنا به اعلام استودیو دایس، سازنده بازی Battlefield 1، پرمیوم پس این بازی شوتر اول‌شخص قرار است از تاریخ ۲۰ تا ۲۷ شهریور به‌صورت رایگان در دسترس قرار بگیرند و افرادی که پیش‌تر آن را خریداری نکرده‌اند، می‌توانند به صورت رایگان برای دریافت آن اقدام کنند. با دریافت پرمیوم پس بازی، شما به تمامی محتویاتی که پس از عرضه برای بتلفیلد 1 منتشر شده‌اند، دسترسی خواهید داشت. این محتویات شامل چهار بسته الحاقی They Shall Not Pass، In the Name of the Tsar، Turning Tides و Apocalypse که هرکدام مواردی مثل نقشه‌ها یا سلاح جدید را برای قسمت چندنفره بازی به ارمغان می‌آورند. 

سازندگان اعلام کرده‌اند که هدف‌شان از رایگان کردن پرمیوم پس بتلفیلد 1 این است که بازیکنان این اثر بتوانند پیش از انتشار نسخه بعدی این مجموعه یعنی Battlefield V، همه حالت‌ها و نقشه‌های ممکن آن را تجربه کنند. همچنین شما با تجربه Battlefield 1 می‌توانید یک سری محتویات هم در بتلفیلد V دریافت کنید. 

نسخه بعدی سری بتلفیلد یعنی Battlefield V، قرار بود در تاریخ ۲۷ مهر منتشر شود اما چندی پیش تاخیر خود و حال، قرار است ۲۹ آبان منتشر شود. نسخه بتای این بازی از تاریخ ۱۵ شهریور به‌صورت عمومی در دسترس قرار خواهد گرفت و افرادی که بازی را پیش‌خرید کرده‌اند یا مشترک EA/Origin Access هستند هم از امروز می‌توانند نسخه بتا را بازی کنند. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده