نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۱

تریلر دومین قسمت از فصل پایانی بازی The Walking Dead منتشر شد

نمایش سه دقیقه‌ای بازی The Walking Dead در رویداد PAX West، بخشی از دومین قسمت فصل پایانی این بازی را نمایش می‌دهد.

به‌تازگی و در جریان تازه‌ترین اخبار بازی آگاه شدیم که بازی The Walking Dead، ساخته‌ی محبوب استودیو تل تیل، در رویداد PAX West یک نمایش سه دقیقه‌ای داشته است؛ این ویدیو کوتاه، بخشی از دومین قسمت فصل پایانی این بازی را که Suffer the Children نام دارد، نمایش می‌دهد. جایی که شاهد گفتگوی کلمنتاین و AJ هستیم.

در آغاز ویدیو، کلمنتاین را می‌بینیم که به شکلی پریشان از خواب بیدار می‌شود و سپس با AJ به گفت و گو می‌پردازد؛ AJ که حالا یک چاقو در دست گرفته و با توجه به پایان قسمت اول، رفتارش برای حفاظت از کلمنتاین کاملا به‌جا و منطقی است ولی او هنوز یک پسربچه است و این موضوعی است که کلمنتاین در پایان ویدیو به او گوشزد می‌کند.

دانلود از آپارات

اولین قسمت فصل پایانی بازی مردگان متحرک، ماه گذشته‌ی میلادی برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و پی سی منتشر  و با استقبال کاربران و منتقدین روبه‌رو شد. گفتنی است که تمامی قسمت‌های این فصل تا پایان سال جاری میلادی منتشر شوند.

این قسمت از بازی The Walking Dead در زومجی بررسی شد و نمره‌ی ۸.۵ را دریافت کرد. خلاصه‌ی بررسی انجام شده به شرح زیر است:

اولین قسمت از فصل آخر بازی The Walking Dead نشان می‌دهد که کمپانی تل‌تیل به خوبی روی آخرین پرده از داستان کلمنتاین کار کرده است و حداقل می‌توان گفت تا به اینجا بازی از لحاظ داستانی ایرادی به خود نمی‌بیند و می‌تواند حتی به اندازه فصل اول هیجان‌انگیز و عمیق باشد. همچنین گیم‌پلی بازی هم در قیاس با همه نسخه‌های قبلی پیشرفت‌های محسوسی داشته که به سرگرم‌کننده‌تر شدن آن کمک می‌کند. شاید بتوان بهترین تاثیر قسمت اول را امیدوار کردن ما به قسمت‌های بعدی و در نهایت مشاهده پایانی درخور شخصیت کلمنتاین دانست.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده