// دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۸

کمپانی ولو حال روی ساخت بازی‌های جدید تمرکز دارد

کمپانی Valve اعلام کرد که حال در موقعیتی است که می‌تواند تمرکز و سرمایه بیشتری را به ساخت بازی‌های جدید اختصاص دهد.

کمپانی ولو (Valve) از آنجا که دیگر به افراد زیادی برای فعالیت روی سرویس‌های فروشگاه استیم احتیاج ندارد، تصمیم گرفته است که روی توسعه بازی‌ها تمرکز داشته باشد.

مدت زمان زیادی است که پلتفرم استیم اولویت اول کمپانی ولو است، اما کمپانی یاد شده به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد روی ساخت بازی‌های جدید سرمایه‌گذاری کند. برندن راین‌هارت، برنامه‌نویس بازی Artifact، در مصاحبه‌ای که با سایت IGN داشت، گفت:

ما زمان زیادی را صرف بهبود سرویس استیم کرده‌ایم و باید بدانید که این موضوع برای ما کاری بسیار دشوار بوده است؛ از آنجا که زمان و نفرات زیادی را برای این سرویس در نظر گرفته بودیم. در طی سال‌های اخیر سرمایه‌گذاری‌هایی را در رابطه با سرویس‌های خود انجام داده‌ایم که این موضوع برای بازیکنان قابل رویت نبوده است.

حال ما در موقعیتی هستیم که می‌توانیم باری دیگر روی ساخت بازی‌ها سرمایه گذاری کنیم و زمانی را به آن اختصاص دهیم. در این راستا قصد داریم بازی‌های باکیفیتی توسعه دهیم که سخت‌کوشی تیم ما را نشان دهد.

سازندگان در طی صحبت‌های خود به توسعه بازی Half Life 3 اشاره‌ای نداشته‌اند.

بازی Artifact اولین پروژه ولو است که در سال جاری میلادی در تاریخ ۲۸ نوامبر (۷ آذر ماه)‌ منتشر می‌شود. ۲۰ دلار برای این محصول قیمت گذاری شده است و بازیکنان پی سی، مک و لینوکس می‌توانند در تاریخ یاد شده آن را خریداری کنند. البته گفتنی است که این بازی برای دستگاه‌های موبایل با سیستم عامل اندروید و iOS نیز تا سال آینده میلادی پورت می‌شود. Artifact یک بازی کارتی است که بر پایه بازی‌های DOTA و DOTA 2 در حال توسعه است. برای کسب اطلاعات بیشتر از این بازی می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.

نظرات خود در مورد بیانیه جدید کمپانی ولو در راستای ساخت بازی‌های جدید را می‌توانید با زومجی در میان بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده