// دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

اولین چپتر بخش MyCareer بازی NBA 2K19 در دسترس قرار گرفت

علاقه‌مندان به بازی NBA 2K19، هم اکنون می‌توانند اولین قسمت از بخش داستانی این بازی را دانلود و تجربه کنند.

در سال‌های اخیر، یکی از بخش‌های بسیار خوب و پر طرفدار سری NBA 2K، بخش MyCareer است که همان بخش داستانی بازی به حساب می‌آید. در این بخش شما بازیکن مورد نظر خود را شخصی‌سازی می‌کنید تا دوره حرفه‌ای خود در بسکتبال NBA را آغاز کنند. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، هم اکنون علاقه‌مندان به بازی NBA 2K19 می‌توانند Prelude، اولین قسمت از بخش MyCareer را به رایگان دانلود و تجربه کنند.

در این نسخه از بازی NBA 2K19 از هنرپیشه‌های سرشناسی نظیر انتونی مکی، مایکل راپاپورت و هیلی جوئل آسمنت استفاده است. نکته‌ی بخش MyCareer بازی NBA 2K19 این است که در این نسخه، شخصیت شما کار خود را از لیگ بسکتبال چین آغاز می‌کند. این در حالی است که در نسخه‌های پیشین از همان ابتدا باید کار خود را از لیگ NBA یا دانشکده‌ای معمولی آغاز می‌کردید.

پس از این که توانایی و مهارت خود را به نمایش گذاشتید، وارد G League (لیگ توسعه NBA) می‌شوید؛ حال بهترین فرصت برای شما فراهم شده است تا خودی نشان دهید و وارد لیگ NBA شوید. در ادامه اعلام شده است که بازیکنانی که اولین چپتر را بازی می‌کنند، قادر خواهند بود اولین چپتر The Way Back را نیز به رایگان تجربه کنند. بازی NBA 2K19 در تاریخ ۲۰ شهریور ماه (۱۱ سپتامبر) باری کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده