بایوور از تاثیرات Anthem روی نسخههای بعدی Dragon Age و Mass Effect میگوید
مسئولین استودیو بایوور (BioWare) در جریان بحث و گفتگویی در PAX West 2018 به صحبت در مورد جدیدترین بازی خود Anthem پرداختند و از تأثیرگذاری این بازی اکشن نقش آفرینی آنلاین روی آثار بعدی خود صحبت کردند.
مارک دارا، تهیهکننده اجرایی بازی به اهمیت قلعه تارسیس (Fort Tarsis) که هاب اصلی Anthem محسوب میشود اشاره میکند و آن را باعث شکلگیری ایدههای مهمی برای نسخههای بعدی Dragon Age و سایر بازیهای بایوور مثل Mass Effect میداند:
یکی از مواردی که در Anthem خیلی روی آن تمرکز و کار کردهایم، قلعه تارسیس است. این منطقه را میتوان مرکز اصلی داستانگویی Anthem محسوب کرد و بخشهای داستانی بازی از آنجا شروع میشوند. اهمیت قلعه تارسیس بسیار بالا است و همین موضوع باعث شده روی این هاب بیشتر از تمام هابهای بازیهای قبلی خود کار کنیم. منطقهای که زندهتر از همیشه طراحی شده است و احساس طبیعی بودن را بیش از قبل به مخاطب منتقل میکند و فکر میکنم در ساخت بازیهای بعدی بایوور مثل Dragon Age هم به سمت طراحی چنین هاب عمیق و فعالی برویم.
مایکل گمبل، تهیهکننده اصلی بازی انتم هم به نکته مهم دیگری اشاره میکند؛ یعنی ادامه دادن داستان بازی بعد از انتشار آن. بازی به شکلی طراحی شده است که بعد از انتشار هم دست بایوور برای ارائه داستانهای بیشتر باز میماند و گمبل در این مورد میگوید:
امیدوارم در نسخههای بعدی دراگون ایج و بازی دیگری که با نام Mass شروع میشود (اشاره به مس افکت) بتوانیم این سبک از داستانگویی را ادامه دهیم.
بازی Anthem در روز ۳ اسفند (۲۲ فوریه سال ۲۰۱۹) توسط الکترونیک آرتز برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر میشود و دموی آن هم سه هفته قبل از انتشار بازی در روز ۱۲ بهمن عرضه خواهد شد.