// شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۴

مدال نقره بر گردن نمایندگان ایران در رقابت‌های PES مسابقات آسیایی 2018

حسن پاجانی و رضا نوبخت سرکندی، نمایندگان کشورمان در رشته PES 2018، با شکست در برابر کشور ژاپن به مدال نقره‌ی این دوره از مسابقات آسیایی دست پیدا کردند.

در آخرین رقابت‌های مسابقات آسیایی جاکارتا 2018 در ورزش‌های الکترونیک امروز نوبت به بازی‌های PES 2018 رسید تا نمایندگانی از هشت کشور آسیایی برای کسب مدال طلا، نقره و برنز این دوره از مسابقات به مصاف یکدیگر بروند. حسن پاجانی و رضا نوبخت سرکندی، نمایندگان کشورمان در رشته PES 2018 در دور مقدماتی رقابت خود را طوفانی آغاز کردند و توانستند تا بدون باخت به عنوان سرگروه به مرحله نیمه‌نهایی صعود کنند. ایران در اولین رقابت با نمایندگان قزاقستان روبه‌رو شد که توانست با دو برد شیرین سه بر صفر و چهار بر صفر در دو حالت یک به یک و دو به دو از سد حریف عبور کند. در ادامه این هنگ کنگ بود که با بازی خوب حسن پاجانی و رضا نوبخت سرکندی مواجه شد و این نمایندگان ایران بودند که با نتایج چهار بر یک و پنج بر یک در مسابقه تیمی،‌ پیروز رقابت بودند. بازی آخر مرحله گروهی اما در برابر مالزی بود که در این رقابت نیز ایران با پیروزی ۶ بر یک در برابر نماینده مالزی، به عنوان صدرنشین از گروه A‌ و مالزی به عنوان تیم دوم به مرحله نیمه نهایی رقابت‌ها صعود کردند.

در ادامه اما نوبت به بازی‌های نیمه نهایی رسید که ایران در این رقابت نیز به مصاف ویتنام، تیم دوم گروه B رفت تا با برد دو بازی از سه بازی، به عنوان اولین فینالیست رقابت‌های آسیایی PES 2018 انتخاب شود. اما در فینال رقابت‌ها هرچند حسن پاجانی در اولین بازی توانست با قدرت، نماینده تیم ژاپن را با سه گل و یک گل خورده شکست دهد،‌ اما متاسفانه در دو بازی 2v2 و 1v1،‌ ایران با شکست در برابر ژاپن به مدال نقره دست پیدا کرد.

تیم زومجی، بابت کسب مدال نقره در PES 2018، به حسن پاجانی و رضا نوبخت سرکندی، نمایندگان رشته PES 2018 و همچنین شهریار شاکی، نماینده رشته استارکرفت 2 خسته نباشید می‌گوید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده