نویسنده: آریا بهپور
// شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۵

تریلر Photo Mode بازی Spider-Man منتشر شد

ویژگی Photo Mode بازی Spider-Man با امکانات فراوان خود دست بازیکن را برای انجام کارهای خلاقانه باز می‌گذارد.

به فاصله چند روز تا انتشار بازی Spider-Man، استودیو اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) تریلر جدیدی از بازی منتشر کرده است که به قابلیت Photo Mode آن مربوط می‌شود؛ قابلیتی که این روزها در بازی‌های زیادی شاهد آن هستیم و آخرین اثر اینسامنیاک هم از آن برخوردار خواهد بود.

Photo Mode اسپایدرمن در روز اول انتشار از طریق یک آپدیت در اختیار خریداران بازی قرار می‌گیرد و آن‌ها می‌توانند از همان ابتدا از این ویژگی لذت ببرند و جزییات بالای بازی را در این حالت دنبال کنند. نکته جالب در مورد Photo Mode به امکانات فراوان آن برای هرچه نزدیک‌تر کردن بازی به کمیک‌های مارول مربوط می‌شود؛ به این صورت که بازیکن با لیست جالبی از افکت‌های معروف کمیکی همراه می‌شود و می‌تواند از آن‌ها در بخش‌های مختلف تصویر استفاده کند و جلوه‌ای جالب و تماشایی به عکس‌های خود بدهد؛ افکت‌هایی که در کمیک بوک‌ها برای مواردی مثل ضربه زدن قهرمانان به دشمنان یا علامت تعجب بالای سر افراد و موارد دیگر به کار می‌روند. در کنار این‌ها، امکانات دیگری مثل قاب‌های متنوع و تغییر حالت خود مرد عنکبوتی هم در Photo Mode وجود دارد و در مجموع همه‌چیز به شکلی طراحی شده است که در کنار لذت بردن از جزییات بالای بازی، خلاقیت خود را هم در تهیه عکس‌های تماشایی به کار بگیرید.

دانلود ویدیو از آپارات

کمتر از یک هفته تا انتشار یکی از بزرگترین بازی‌های سال ۲۰۱۸ باقی مانده و Spider-Man در روز ۱۶ شهریور (۷ سپتامبر) توسط سونی برای پلی استیشن 4 عرضه می‌شود. نقدهای بازی هم روز سه‌شنبه ۱۳ شهریور منتشر خواهند شد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده