// چهار شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۸

کنترلر الیت ایکس باکس با ظاهری جدید معرفی شد

کمپانی مایکروسافت با انتشار یک ویدیو کنترلر سفید رنگ الیت ایکس باکس را معرفی کرد.

در گذشته شایعاتی به گوش می‌رسید که کمپانی مایکروسافت در حال طراحی نسخه جدیدی از کنترلر الیت ایکس باکس است. حال طبق جدیدترین اخبار کنسول های بازی، مایکروسافت به جای معرفی نسخه جدید کنترلر الیت، یک کنترلر الیت با طراحی جدیدی را معرفی کرده است.

کنترلر الیت جدید ایکس باکس وان، دارای طراحی سفید رنگ (Robot White) است که زیبای خاصی را به این کنترلر بخشیده است و هم‌خوانی بسیار خوبی با کنسول ایکس باکس وان اس دارد. از نظر کارایی، این کنترلر الیت ایکس باکس، دقیقا همان موارد نسخه ۲۰۱۵ را در خود جای داده است و تنها ظاهرش عوض شده است. همچنین اعلام شده است که کنترلر سفید رنگ الیت، فاقد بلوتوث است و کاربران کامپیوتر نمی‌توانند آن را از طریق بلوتوث به کامپیوتر خود وصل کنند.

اگر اطلاعاتی از ویژگی‌های کنترلر الیت ندارید، باید بگویم که این کنترلر به واسطه پدال‌های پشتی خود به بازیکنان اجازه می‌دهد تا چهار عدد از دکمه‌های کنترلر خود را روی این پدال‌ها تنظیم کنند تا در طول بازی بتوانند عملکرد بهتری داشته باشند. همچنین این کنترلر دو پروفایل مجزا دارد که می‌توانید هر دو پروفایل را برای دسته‌های مختلفی از بازی‌های ویدیویی شخصی‌سازی کنید و به واسطه سوییچ روی کنترلر، بین دو پروفایل شخصی‌سازی شده، سوییچ کنید.

با تمام این تفاسیر به نظر می‌رسد به این زودی‌ها نسخه جدید کنترلر ایکس باکس (Xbox Elite V2 Controller) را مشاهده نخواهیم کرد. در ادامه می‌توانید ویدیو این کنترلر سفید رنگ را در زومجی مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. این کنترلر در تاریخ ۲۴ مهر ماه (۱۶ اکتبر) عرضه می‌شود و کاربران می‌توانند از طریق خرده‌فروشی‌های معتبر و فروشگاه مایکروسافت، آن را خریداری کنند.

دانلود از آپارات


منبع The Verge
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده