// چهار شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۵

حدود نیم میلیون نفر گیم پلی بازی Cyberpunk 2077 را به‌صورت زنده تماشا کرده‌اند

بازی Cyberpunk 2077 با پشت سر گذاشتن God of War، تاکنون پرتماشاگرترین استریم را در بین بازی‌های موردانتظار در سال ۲۰۱۸ داشته است.

پس از نمایش گیم پلی بازی Cyberpunk 2077 پشت درهای بسته و برای برخی رسانه‌های بزرگ گیمینگ در جهان، بالاخره زمان نمایش عمومی این ویدیو نیز فرارسید و سی دی پراجکت رد با نشان دادن ۴۸ دقیقه از گیم‌پلی اثر جدید خود، بسیاری از گیمرهای جهان را عاشق سایبرپانک 2077 کرد. در حالی که تیم سازنده هیچ اطلاع‌رسانی خاصی در رابطه با انتشار تریلر انجام نداده بود، روز دوشنبه با استریم کردن کدهایی عجیب و غریب در صفحه توییچ خود، توجه‌ها را به سمت خود جلب کرد و در نهایت نیز ویدیو کاملی را به نمایش گذاشت که توانست لقب پرتماشاگرترین استریم توییچ برای یک بازی موردانتظار در سال ۲۰۱۸ را به‌دست آورد.

سایت گیت‌هایپ که معمولا به ارائه آمار و ارقام جالب در مورد بازی‌های ویدیویی معروف است، در تازه‌ترین خبر خود اعلام کرده است که اکانت توییچ CD Projekt Red توانست به ۲۸۸ هزار بازدیدکننده همزمان دست پیدا کند که البته اگر ری‌استریم‌های انجام گرفته توسط دیگر اکانت‌ها را نیز حساب کنیم، در مجموع ۴۵۹ هزار نفر به طور زنده این تریلر را در توییچ تماشا کرده‌اند که باعث شد تا به پرتماشاگرترین استریم همان روز در توییچ هم تبدیل شود.

Cyberpunk 2077 Views

با توجه به تصویر بالا، بسیاری از افراد در حین پخش این تریلر به استریم سی دی پراجکت رد پیوسته‌اند و گذشته از این، تریلر گیم‌پلی سایبرپانک 2077 در صفحه رسمی یوتیوبش نیز تاکنون ۴.۸ میلیون بازدید داشته است. در ادامه سایت گیت‌هایپ به این موضوع هم اشاره کرد که این استریم نه تنها توانست از تعداد تماشاگران بازی Fortnite که چیزی حدود ۳۰۵ هزار نفر بود عبور کند، بلکه موفق شد در بین بازی‌های جدید یا بازی‌های موردانتظار سال ۲۰۱۸، پرتماشاگرترین استریم را داشته باشد؛ به طوری که پیش از این بازی‌های مهمی چون God of War ،Sea of Thieves و Call of Duty: Black Ops 4 نیز نتوانسته بودند در نمایش اولین گیم‌پلی خود حتی به مرز ۳۰۰ هزار تماشاگر دست یابند.

بازی Cyberpunk 2077 تاکنون تاریخ انتشار دقیقی دریافت نکرده است، اما پلتفرم‌های مقصد آن پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر خواهد بود.


منبع PCGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده