// چهار شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۵

تریلر جدید بازی Spider-Man نحوه خلق سکانس‌های اکشن را نمایش می‌دهد

استودیو اینسامنیاک گیمز در تریلر جدید بازی Spider-Man توضیحاتی درباره خلق صحنه‌های اکشن بازی به کمک موشن کپچر و جلوه‌های ویژه ارائه می‌دهد.

کمتر از ۱۰ روز تا انتشار یکی از مورد انتظارترین بازی‌های امسال برای گیمرهای پلی استیشن 4 باقی مانده است و استودیو اینسامنیاک گیمز نیز طی روزهای گذشته با انتشار تریلرهای مختلف ما را بیش از پیش با ویژگی‌های مختلف بازی Spider-Man آشنا کرده است. ویدیوی جدیدی که این بار استودیو سازنده منتشر کرده، بیشتر روی سکانس‌های اکشن به ویژه صحنه‌ای که در تریلر E3 2018 بازی دیدیم، تمرکز دارد که با توضیحات برخی از اعضای استودیو در مورد نحوه ساخت این سکانس همراه شده است.

در این تریلر، اعضای تیم سازنده در مورد ویژگی‌های یک سکانس اکشن خوب و گیرا توضیحاتی را ارائه می‌دهند و همچنین از مراحلی که برای تهیه چنین سکانس‌هایی در زمینه موشن کپچر و جلوه‌های کامپیوتری طی کرده‌اند، صحبت می‌کنند. اینکه چطور می‌توان شخصیت‌های مختلف با قدرت‌ها و ویژگی‌های خارق‌العاده را به تصویر کشید و میان صحبت‌ها و حرکات آن‌ها تمایز ایجاد کرد، یکی از مواردی است که سازندگان در زمینه موشن کپچر توجه ویژه‌ای به آن داشته‌اند. همچنین اینسامنیاک گیمز سعی کرده است تا در خلق صحنه‌های اکشن تاحدود زیادی به کامیک‌های مرد عنکبوتی وفادار باشد و زوایایی را به نمایش بگذارد که در کامیک‌ ها نیز به همان صورت طراحی شده است.

دانلود از آپارات

بازی Spider-Man در تاریخ ۱۶ شهریور بصورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده