// پنجشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۹

بازی Levelhead برای نینتندو سوییچ معرفی شد

استودیو Butterscotch Shenanigans با انتشار تریلری، از بازی Levelhead که در سبک ویرایش مرحله طراحی شده است، برای نینتندو سوییچ رونمایی کرد.

اگر از علاقه‌مندان بازی‌های هم‌سبک Super Mario Maker هستید که در آن می‌توانید به طراحی مراحل بپردازید این اخبار بازی می‌تواند نظر شما را به خودش جلب کند. استودیو باتراسکاچ شننیگنز (Butterscotch Shenanigans) از پروژه جدید خود در همین سبک با نام بازی Levelhead برای نینتندو سوییچ رونمایی کرد. کاربران در این بازی می‌توانند مراحل دوبعدی و پلتفرمر مختلفی با توجه به سلیقه خود طراحی کنند و آن را با دیگر بازیکنان به اشتراک بگذارند.

کاربران به واسطه هر دو حالت کنسول نینتندو سوییچ یعنی صفحه لمسی و کنترلر آن می‌توانند طراحی مراحل را مدیریت کنند. گفتنی است که این بازی به طور همزمان از چهار بازیکن به طور همزمان پشتیبانی می‌کند و نه تنها چهار کاربر می‌توانند در مراحل با یکدیگر بازی کنند بلکه در آن سو می‌توانند با یکدیگر مراحل را نیز طراحی کنند. بازی Levelhead همچنین شامل یک بخش کمپین تک نفره می‌شود که کاربران در آن هدایت یک ربات دوست‌داشتنی به نام GR-18 را بر عهده می‌گیرند.

مراحل طراحی شده را می‌توان در سرور‌های بازی آپلود کرد و آن را با دیگر کاربران به اشتراک گذاشت. گفتنی است که این مراحل برای تمامی کاربران روی پلتفرمر‌های مختلف همچون پی سی، آیفون و اندروید و نینتندو سوییچ در دسترس قرار خواهد گرفت.

بازی Levelhead در حال حاضر به جز کنسول نینتندو سوییچ برای کنسول‌های دیگر تایید نشده است. بازی مذکور در تاریخ نامشخصی از ماه نوامبر (آبان-آذر) برای پلتفرم‌های یاد شده منتشر می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی آن را تماشا و خود را با گیم پلی جذاب آن آشنا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد Levelhead و سبک‌ جالب آن با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده