بازی Metal Gear Online هیچ تروفی یا اچیومنتی نخواهد داشت
اول از همه آنها اعلام کردند که تیم سازنده هیچ برنامهای برای اضافه کردن سیستم تروفی یا اچیومنت به بازی نخواهد داشت. همچنین آنها قصد دارند تا جایی که امکان دارد بر روی بازی و ویژگیهایش کار کنند لذا هنوز تاریخ عرضه مشخصی اعلام نشده است. در ادامه آنها توضیح دادند که هنگام انجام بازی، میزبان میتواند میزان سرعت مسابقه را تغییر دهد. یکی دیگر از ویژگیهایی که طرفداران خواستار آن بودند قابلیت «هدف گیری خودکار» بوده که تیم سازنده آن را به بازی اضافه کرده است منتها باید آن را از طریق منوی تنظیمات فعال یا غیرفعال کنید. همچنین سیستم کنترل بازی کاملا شبیه به بازی Metal Gear Solid Ground Zeroes خواهد بود. جدا از این مسائل اگر شما فکر کردهاید که تیم سازنده برای تمامی تصمیمات و تغییرات مهم از شما کمک خواهد گرفت یا اینکه هیچ چیزی بر خلاف خواسته شما پیش نخواهد رفت ممکن است کمی در اشتباه باشید. آنها قطعا خواستار نظرات و پیشنهادات شما هستند اما تخصص خودشان نیز در بازی بکار خواهد رفت و نوعی تعادل در مراحل ساخت وجود خواهد داشت.
با اینکه ما از نظرات و پیشنهادات شما متشکر هستیم اما تیم سازنده قصد ندارد تا کل مراحل ساخت را بر اساس دیدگاه طرفداران بنا کند. ما طراحان و سازندگان حرفهای و بسیار با تجربهای هستیم و در نهایت خودمان تصمیم خواهیم گرفت که چه چیزی به نفع یا ضرر بازی خواهد بود. با این حال مطمئن باشید که ما به نظرات جوامع بازیکنان گوش خواهیم داد و در صورت نیاز اصلاحات لازم را اعمال خواهیم کرد. به همین خاطر است که ما به دنبال انجمنهای مناسب میگردیم و به طور معمول از نظرات طرفداران استفاده میکنیم. ما از پشتیبانی شما متشکر هستیم و امیدواریم که از سیستم بنا شده در بازی لذت ببرید.
شما میتوانید از طریق
ویدئوی بازی را تماشا کرده و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
منبع: SegmentNext