// چهار شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۸

تاریخ عرضه بازی موبایل Dragalia Lost مشخص شد

کمپانی نینتندو اعلام کرده است که بازی Dragalia Lost، در تاریخ پنج مهر ماه روی سیستم عامل اندروید و iOS عرضه می‌شود.

پس از عرضه بازی موبایل Animal Crossing: Pocket Camp، کمپانی نینتندو روزهای آرامی را در پلتفرم موبایل به سر می‌برد. با این حال این کمپانی قبل از ماه مارس ۲۰۱۹ (اسفند ماه)، بازی Mario Kart World Tour را عرضه خواهد کرد و حال، تاریخ انتشار بازی موبایل Dragalia Lost نیز مشخص شده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی موبایل، کمپانی نینتندو در تاریخ ۲۹ آگوست و ساعت ۸:۳۰ بعد از ظهر به وقت PST (ساعت ۸ صبح فردا، هشت شهریور ماه به وقت ایران) یک رویداد نینتندو دایرکت با محوریت بازی‌های موبایل را برگزار می‌کند. انتظار می‌رود در این رویداد شاهد معرفی بازی‌های موبایل جدید، یا نمایشی از محتویات تازه برای بازی‌های عرضه شده باشیم.

جدا از این مورد، نینتندو اعلام کرد که بازی اندروید و آیفون Dragalia Lost، در تاریخ پنج مهر ماه (۲۷ سپتامبر) در ژاپن، تایوان، ماکائو، هنگ کنگ و آمریکا عرضه می‌شود. از این رو کاربران سیستم عامل اندروید و iOS می‌توانند با مراجعه به فروشگاه پلی‌استور و اپ‌استور، بازی Dragalia Lost را دانلود و تجربه کنند. Dragalia Lost یک بازی نقش آفرینی است که نینتندو به همراه استودیو Cygames آن را توسعه داده است و از نظر طراحی، شاهد طراحی‌های فانتزی هستیم.


منبع Destructoid
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده