// چهار شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۸

سلاح‌های Signature برای بازی COD: Black Ops 4 معرفی شدند

استودیو تری‌آرک، سازنده بازی Call of Duty: Black Ops 4، سلاح‌های Signature را برای بازی COD: Black Ops 4 معرفی کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو تری‌ آرک (Treyarch) و کمپانی اکتیویژن (Activision)، سازنده و ناشر بازی Call of Duty: Black Ops 4، سلاح‌های Signature را برای بازی COD: Black Ops 4 معرفیی کردند. اشخاصی که این بازی را پیش خرید کنند، فرصت دریافت یک اسلحه Signature را پیدا خواهند کرد.

سلاح‌های Signature، با سایر سلاح‌های بازی Call of Duty: Black Ops 4 از نظر عملکرد و قدرت تفاوتی ندارد، اما زمانی که به آن‌ها نگاه می‌کنید، با یک سلاح به ظاهر ارتقا یافته مواجه می‌شوید. در ادامه اعلام شده است که کاربران برای دریافت سلاح‌های Signature باید چالش‌های مخصوصی را انجام دهند. به عبارتی هر اسلحه یک نسخه Signature دارد که از طریق چالش‌های داخل بازی مخصوص به خودش آزاد می‌شود.

در ادامه اکتیویژن اعلام کرده است که پیش خرید کنندگان Call of Duty: Black Ops 4 از فروشگاه گیم‌استاپ، مزایای ویژه‌ای دریافت خواهند کرد. با خرید نسخه معمولی بازی،‌ نسخه Signature سلاح Strife و با خرید نسخه‌ی پرو، Signature سلاح MX-9 را به عنوان پاداش دریافت خواهید کرد. بازی Call of Duty: Black Ops 4 در تاریخ ۲۰ مهر ماه (۱۲ اکتبر) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده