نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۲

نسخه نینتندو سوییچ بازی Wasteland 2 تاخیر خورد

امروز و در جریان رویداد Nindies، تاریخ انتشار بازی Wasteland 2 برای نینتندو سوییچ اعلام شد که بر اساس آن، بازی کمی دیرتر از تاریخ اعلام‌شده قبلی منتشر می‌شود. 

چندی پیش بود که سازندگان بازی Wasteland 2 در استودیو InXile با انتشار یک تریلر اعلام کردند که این بازی، در ماه آگوست (مرداد/شهریور) برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. با این حال و در حالی که به روز‌های پایانی آگوست نزدیک می‌شویم، هنوز شاهد منتشر شدن بازی نبودیم، اما امروز و در جریان رویداد Nindies، مشخص شد که این بازی با کمی تاخیر روی نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. به طور دقیق‌تر، Wasteland 2 قرار است در تاریخ ۲۲ شهریور (۱۳ سپتامبر) برای کنسول هیبریدی نینتندو منتشر شود. 

Wasteland 2 که توسط برایان فارگو، تهیه‌کننده نسخه اول Fallout، ساخته شده است، دنباله‌ای بر بازی Wasteland است که یکی از قدیمی‌ترین بازی‌های نقش آفرینی آخرالزمانی به‌حساب می‌آید و حتی بازی‌هایی مثل Fallout هم با الهام از این اثر ساخته شده‌اند. کنسول سوییچ قرار است نسخه Director’s Cut بازی Wasteland 2 را دریافت کند که شامل تمام محتویات آن می‌شود و در مجموع چیزی نزدیک به ۸۰ ساعت گیم‌پلی را به مخاطب ارائه می‌دهد. 

در Wasteland 2 گیمر کنترل گروهی از Desert Ranger‌ها را در دنیایی آخرالزمانی بر عهده می‌گیرد و باید ماموریت‌های مختلفی را انجام بدهد. این بازی داستانی غنی و گیم‌پلی تاکتیکی جذابی دارد و اگر از طرفداران بازی‌های نقش آفرینی هستید، نباید تجربه آن را از دست بدهید. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده