نویسنده: محمد حیدری
// سه شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۵

بازی Aragami: Shadow Edition برای نینتندو سوییچ معرفی شد

سازندگان بازی Aragami با انتشار تریلری زیبا، از نسخه‌ی نیتندو سوییچ این بازی تحت عنوان Aragami: Shadow Edition رونمایی کرده‌اند.

به‌‌تازگی دو کمپانی‌ Merge Games و ‎Lince Works که به ترتیب وظیفه‌ی انتشار و ساخت بازی Aragami را بر عهده داشته‌اند خبر انتشار نسخه‌ی Shadow Edition این بازی روی Nintendo Switch را اعلام کرده‌اند. نسخه‌ی فیزیکی و دیجیتالی این بازی در پاییز سال جاری منتشر خواهد شد. در Aragami: Shadow Edition تمام محتوای اصلی، نسخه‌ی توسعه یافته‌ی The Aragami Nightfall و تمامی محتوای قابل دانلود آن وجود خواهد داشت. هر دو نسخه‌ی اصلی و توسعه‌یافته‌ی بازی از امکان بازی دو نفره آنلاین پشتیبانی می‌کنند و علاوه‌ بر این، نسخه‌های کامپیوتر و ایکس باکس وان این بازی نیز از قابلیت کراس پلتفرم پشتیبانی خواهند کرد.

در ادامه توجه شما عزیزان را به توضیحات اجمالی بیان شده از طرف کمپانی مرج گیمز جلب می‌کنیم:

Aragami یک بازی جذاب در ژانر اکشن است که تمامی ابعاد گیم‌پلی آن با عنصر مخفی کاری تلفیق شده است. تا به امروز ۵۰۰ هزار نسخه از این اثر به فروش رسیده است و حال، نوبت نسخه‌ی نینتندو سوییچ این بازی تحت عنوان Aragami: Shadow Edition است تا با رونمایی از نسخه‌ی فیزیکی و دیجیتالی خود خوش بدرخشد. Aragami این امکان را به شما می‌دهد تا با یک آدم‌کش نامیرا که قدرت کنترل سایه‌ها را دارد به ماجراجویی بپردازید. با استفاده از کنترل سایه‌ها می‌توانید از جایی به جای دیگر منتقل شوید، مسیرهای جدیدی برای رسیدن به دشمنان خود پیدا کنید، سلاح‌ها و مهارت‌های گوناگونی را کسب کنید و حتی برای شکست دادن دشمنان خود، هیولاهایی هولناک را از درون سایه‌ها احضار کنید.

در ساخت Aragami به شدت از بازی‌های شناخته‌شده‌ی ژانر مخفی‌کاری الهام گرفته شده است. آثار قدیمی این ژانر همچون Tenchu ،Metal Gear Solid و همچنین آثار جدیدی مانند Mark of the Ninja و Dishonored همگی از دسته‌ بازی‌هایی هستند که سازندگان Aragami در ساخت اثر زیبای خود از آن‌ها الهام‌گیری کرده‌اند. فی‌الواقع Aragami سعی در زنده نگه‌داشتن چالش‌هایی را دارد که این سری بازی‌ها همواره در پی ایجاد آن برای مخاطبان خود بوده‌اند.

دیوید لئون (David Leon) ، طراح ارشد Aragami در مورد این موضوع توضیحاتی را ارائه داده است:

ما از طرفداران سرسخت بازی‌های مخفی‌کاری هستیم، اما اینطور احساس می‌شود که در طی سال‌های اخیر بازی‌هایی که در این ژانر منتشر شده‌اند بسیار ضعیف و کم‌کیفیت بوده‌اند و دیگر قادر نیستند تا چالشی را که همیشه مد نظر طرفداران این ژانر بوده به تصویر بکشند. ما با ساخت بازی Aragami سعی در تغییر این موضوع داریم. زمانی که در بازی گیر افتاده‌اید و توسط دشمنان احاطه شده‌اید، این موضوع به بهترین شکل ممکن برایتان قابل لمس خواهد بود.

Aragami بر مبنای دو استایل بازی متضاد از هم ساخته شده است که بازیکنان در انتخاب آن‌ها آزادی عمل کامل خواهند داشت. به عنوان مثال، می‌توانید از قدرت‌های خود به عنوان یک روح، بدون شناسایی شدن در راستای رسیدن به هدفتان استفاده کنید یا همزمان می‌توانید همچون یک اهریمن تمام عیار، تمام افراد در مسیر خود را نابود کنید و از قدرت‌های خود در راستای نابودی و فرود آوردن خشمتان بر سر دشمنان بهره ببرید. همان‌طور که پیش‌تر نیز گفته شد، در بازی Aragami: Shadow Edition تمام محتوای اصلی، نسخه توسعه‌یافته‌ی The Aragami Nightfall و تمامی محتوای قابل دانلود آن در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

نسخه‌ی دیجیتالی Aragami: Shadow Edition پاییز سال جاری از طریق eShop نینتندو سوییچ در دسترس هواداران قرار می‌گیرد. نسخه‌ی فیزیکی این بازی نیز در برهه‌ی زمانی مشابه برای فروش به بازار عرضه خواهد شد.

در ادامه شما همراهان گرامی زومجی را به تماشای تریلر رونمایی از این بازی دعوت ‌‌می‌کنیم:

دانلود ویدیو از وب‌سایت آپارات


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده