// دوشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۲

در روز عرضه بازی Battlefield V، ویژگی کشاندن هم تیمی به پشت سنگر وجود نخواهد داشت

استودی دایس اعلام کرده است که ویژگی کشاندن هم تیمی‌ها به پشت سنگر که در گذشته برای بازی Battlefield V معرفی شده بود، در روز عرضه در دسترس قرار نخواهد گرفت.

بازی Battlefield V شامل تغییرات بزرگی در بخش شخصی سازی است و استودیو دایس (EA Dice)، سازنده این بازی، اعلام کرده است که کاربران می‌توانند منتظر بخش شخصی‌سازی غنی‌ای برای شخصیت‌های بازی باشند. این خبر در حالی است که چند روز پیش استودیو دایس اعلام کرد که بخش شخصی‌سازی وسایل نقلیه، در روز عرضه بازی بتلفیلد V در دسترس کاربران قرار نخواهد گرفت.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، این استودیو صاحب نام اعلام کرده است که ویژگی کشاندن هم‌تیمی‌ها به پشت سنگر نیز در روز عرضه، در دسترس کاربران بتلفیلد 5 قرار نخواهد گرفت. «کشاندن هم‌تیمی به پشت سنگر» ویژگی جدیدی است که هنگام معرفی بازی Battlefield V به نمایش در آمد و کاربران می‌توانند مانع از کشته شدن هم‌تیمی‌های خود بشوند. در توییتر از دیوید سیرلند، تهیه کننده بخش چندنفره استودیو دایس، در مورد ویژگی ذکر شده پرسیده شد که وی پاسخ داد این ویژگی هنوز در دست توسعه است.

در ادامه پرسیده شد که آیا «نفوذ گلوله»، یکی دیگر از ویژگی‌های بازی Battlefield V، نیز در نسخه آزمایشی آلفا بازی حضور خواهد داشت یا خیر که وی اعلام کرد که این ویژگی در نسخه آلفا وجود ندارد، اما در بتای عمومی بازی، بازیکنان می‌توانند منتظر ویژگی نفوذ گلوله باشند. وی در این باره گفت:

بله، در دست توسعه است [کشاندن هم‌تیمی به پشت سنگر]. ویژگی نفوذ گلوله نیز در دست توسعه است و هنوز در همه بخش‌های بازی به درستی عمل نمی‌کند (تعدادی مشکل شناخته‌شده نیز در نسخه بتای عمومی وجود خواهند داشت). ما منتظر بازخوردها در مورد این ویژگی هستیم که ببینیم کدام موارد می‌توانند در دسته موارد نفوذپذیر قرار بگیرند.

در ادامه سیرلند در مورد ویژگی‌هایی صحبت کرد که در ویدیو معرفی بازی حضور داشتند؛ اما تا به امروز صحبتی از آن‌ها نشده است. سیرلند در ادامه صحبت‌های خود افزود:

ما مواردی را در نظر داریم که قصد داریم پس از عرضه بازی Battlefield V، آن‌ها را به بازی تزریق کنیم و به زودی در مورد آن‌ها نیز صحبت خواهیم کرد.

با تمام این تفاسیر عده‌ای از کاربران نگران این موضوع هستند که بازی Battlefield V نیز به سرگذشت بازی Star Wars Battleferont 2 دچار شود. البته استودیو دایس وعده داده است که محتویات پس از عرضه زیادی را برای جدیدترین نسخه از سری Battlefield در نظر گرفته است. در انتها دیوید سیرلند برای اینکه نگرانی کاربران به صورت کامل از بین برود، به بازی Battlefileld 4 اشاره کرد که پس از عرضه، تیم سازنده به خوبی از آن پشتیبانی کرد.

در انتها نظر شما کاربران زومجی چیست؟


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده