نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۱

بازی Streets of Rage 4 معرفی شد

امروز و در اقدامی غیر‌منتظره، نسخه جدیدی از سری معروف شورش در شهر با نام Streets of Rage 4 معرفی شد. 

Streets of Rage یکی از بازی‌های فراموش‌نشدنی قدیمی است که گیمر‌های با‌سابقه آن را با نام شورش در شهر می‌شناسند و قطعا ساعت‌ها آن را به شکل تک‌نفره یا همراه با دوستان‌شان در کنسول‌هایی مثل سگا جنسیس تجربه کرده‌اند. حال امروز و در جدید‌ترین اخبار بازی، نسخه جدیدی از این مجموعه با نام Streets of Rage 4 معرفی شده است. 

این بازی توسط استودیو‌های Crush Games و Lizardcube ساخته می‌شود و کمپانی Dotemu هم وظیفه انتشار آن را بر عهده خواهد داشت. سه‌گانه اصلی این مجموعه توسط سگا ساخته و منتشر شده بود و Dotemu اعلام کرده که نسخه جدید، دنباله‌ای بر این سه‌گانه خواهد بود. به‌گفته سازندگان، مجموعه Streets of Rage یکی از بهترین بازی‌های Beat 'Em Up تاریخ است و در نسخه جدید، دوباره با شخصیت‌های اکسل و بلیز همراه خواهیم شد که تصمیم گرفته‌اند دوباره وارد میدان مبارزه با تبهکاران شوند. 

بازی Streets of Rage 4

در ساخت بازی Streets of Rage 4 سازندگان از طراحی‌های دستی استفاده کرده‌اند و تمام محیط‌های بازی به شکل دستی طراحی شده‌اند. همچنین گفته شده که بازی با وجود اینکه یک اثر کاملا مدرن است، اما آن حس و حال سه‌گانه اصلی این سری را هم حفظ کرده است. به‌علاوه نسخه جدید بازی هم به شکل تک‌نفره و هم به شکل Co-Op قابل تجربه خواهد بود. 

هنوز اطلاعاتی در مورد پلتفرم‌های مقصد این بازی یا تاریخ انتشار آن ارائه نشده است. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده