// دوشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

دومین رویداد کافه گیمز با همکاری کافه بازار و آواگیمز ۱۴ شهریور برگزار می‌شود

دومین رویداد تخصصی کافه گیمز با همکاری کافه بازار و آواگیمز روز چهارشنبه ۱۴ شهریور در کارخانه نوآوری برگزار می‌شود.

سال گذشته برای نخستین بار کافه بازار و آواگیمز رویدادی تخصصی را با حضور اهالی رسانه و بازیسازان خلاق ایرانی برگزار کردند. حال بعد از گذشت ۶ ماه از زمان برگزاری اولین رویداد تخصصی کافه گیمز در تاریخ ۱۶ اسفند، با همکاری آواگیمز و کافه بازار، دو مجموعه تاثیرگذار در حوزه بازی‌های موبایل کشور، رویداد کافه گیمز ۲ در روز ۱۴ شهریور برگزار خواهد شد. دومین رویداد کافه گیمز نیز با هدف فراهم آورندن شرایطی برای بازیسازان جهت اشتراک‌گذاری دانش و تجربیات خود در کارخانه نوآوری واقع در خیابان لشکری تهران برگزار می‌شود. از جمله حاضرین این رویداد می‌توانیم به علی ناد‌علیزاده، مدیر عامل استودیوی تاد سازنده بازی پرسیتی، ایمان رومنا از کافه‌بازار و طه رسولی، مدیر برنامه آواگیمز اشاره کنیم.

طبق زمان‌بندی اعلام شده، علی نادعلیزاده، مدیر عامل استودیوی تاد سازنده بازی پرسیتی با ارائه سخنرانی‌ این رویداد را شروع می کند. در ادامه، ایمان رومنا از «کافه‌‌بازار» با موضوع «تصمیم خوب، تصمیم بد» سخنرانی‌ای را ایراد می‌کند؛ ایمان رومنا در این سخنرانی به بررسی موردی چند تصمیم بازی‌سازان پردرآمد می‌پردازد و در آن به مباحثی از قبیل معیارهایی که به رشد درآمد بازی‌سازی‌ ها کمک می‌کنند، ملاک‌ هایی که در سطوح درآمدی مختلف اثر گذار هستند و داده‌هایی که توسعه‌ دهندگان می‌توانند با توجه به آن‌ها کلیدی برای حل مشکل درآمد زا نبودن خود بیابند پرداخته خواهد شد.

در کافه گیمز 2 همچنین قرار است تا ویدیویی ۳۰ دقیقه‌ای با مضمون «الفبای سافت لانچ بازی ها موبایلی» پخش شود که توسط Lucas Gonzalez Torres مدیر تولید شرکت Zeptolab ارائه شده است. آخرین سخنران اما طه رسولی مدیر برنامه در آواگیمز پنل «داستان های شکست» خواهد بود که در آن بازی سازان مطرح ایرانی در مورد شکست های خود در پروژه های بازی شان صحبت خواهند کرد.

طبق اعلام آواگیمز در بخش انتهایی این رویداد توسعه‌ دهندگان می‌توانند در برنامه نتورکینگ شرکت کرده و با مسئولان و دست اندر کاران کافه بازار، آواگیمز و دیگر بازی سازان باتجربه ایرانی گپ و گفتگو داشته باشند. شما می‌توانید گزارش زومجی از اولین رویداد مشترک کافه بازار و آواگیمز با موضوع تخصصی بازیسازی موبایل را مطالعه کنید.

جزییات بیشتر در مورد این رویداد:

۱۴:۰۰ – ​۱۴:۳۰ پذیرش​ و خوش آمد گویی​

​۱۴:۳۰ – ​۱۵:​۱۵ ​سخنرانی علی نادعلیزاده با موضوع «بازی بهتر فرآیند بهتر»

۱۵:۱۵ – ۱۵:۴۵ تماشای ویدیوی «الفبای سافت لانچ بازی های موبایلی»

۱۶:۰۰ – ۱۶:۳۰ استراحت و پذیرایی​

​۱۶:۳۰ – ۱۷:۱۵ سخنرانی ایمان رومنا با موضوع «تصمیم خوب، تصمیم بد»

۱۷:۱۵ – ۱۸:۰۰ ​پنل «داستان های شکست» توسط طه رسولی

​۱۸:۰۰ – ۱۹:۰۰ نتورکینگ و تست بازی توسط کافه بازار و آواگیمز​

علاقمندان می‌توانند با خرید بلیت در این رویداد حضور پیدا کنند.


منبع آواگیمز
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده