// دوشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸

ویدیو گیم پلی Forza Horizon 4 با محوریت فصل‌های بازی

به تازگی ویدیویی از گیم‌پلی بازی Forza Horizon 4 منتشر شده است که در جریان‌ آن شاهد فصل‌های مختلف و گرافیک زیبای بازی هستیم.

سایت دوال شاکرز در نمایشگاه گیمزکام 2018 موفق به تجربه‌ی بازی Forza Horizon 4 شده بود و حال آن‌ها گیم‌پلی خود از این بازی را منتشر کرده‌اند. در جریان گیم‌پلی بازی Forza Horizon 4 که روی ایکس باکس وان ایکس ضبط شده است، شاهد چهار فصل موجود در بازی هستیم.

یکی از نکاتی که به آن اشاره شده،‌ گیم‌پلی متفاوت و خوب اتومبیل‌هایی است که در جریان این چهار فصل در دسترس شما قرار می‌گیرد. هر فصل اتومبیل‌های مخصوص به خودش را دارد که استفاده از آن‌ها، لذت رانندگی را برای‌تان دو چندان می‌کند. یکی از مواردی که سری Horizon را جذاب کرده است، ساندترک و موسیقی‌هایی است که در مسابقات به گوش می‌رسد. در بازی Forza Horizon 4 و ویدیو منتشر شده از گیم‌پلی بازی در فصول مختلف، به خوبی می‌توان به عالی بودن آهنگ‌های بازی پی‌برد.

در ادامه می‌توانید ویدیو گیم‌پلی بازی Forza Horizon 4 را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی Forza Horizon 4 در تاریخ ۱۰ مهر ماه (دو اکتبر) برای ایکس باکس وان و کامپیوتر عرضه می‌شود.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده