نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۱

مرگ و مجروح شدن چند نفر در اثر تیراندازی در تورنمنت بازی Madden NFL 19

در جریان تیراندازی در تورنمنت بازی Madden NFL 19 در شهر فلوریدا، چند نفر کشته و زخمی شدند. 

دیروز و در منطقه جکسونویل فلوریدا آمریکا، تورنمنتی با محوریت بازی Madden NFL 19 در حال برگزاری بود که تیراندازی ناگهانی در آن باعث به هم خوردن مسابقات و البته مرگ و مجروح شدن تعدادی از حاضرین شد. این تورنمنت به صورت زنده در حال پخش شدن بود که در حین استریم ناگهان صدای تیراندازی به‌گوش رسید و پس از گذشت چند دقیقه هم پخش زنده به‌کل قطع شد. 

ابتدا یکی از گزارشگران محلی، اعلام کرد که در اثر این تیراندازی، حداقل چهار نفر کشته شده‌اند. با این حال پس از گذشت چند ساعت از این اتفاق، پلیس محلی در جریان کنفرانس خبری اعلام کرد که در مجموع، سه کشته در محل حادثه پیدا شده‌اند که از این بین یک نفر فردی است که اقدام به تیراندازی کرده و در نهایت هم خودکشی کرده است و دو نفر دیگر از هم از جمله افراد حاضر در محل مسابقات بودند که در اثر تیراندازی این شخص بلافاصله کشته شده‌اند. 

البته جدا از افرادی که در اثر این حادثه جان خود را از دست داده‌اند، ۹ نفر هم مجروح شده‌اند که برای درمان به بیمارستان منتقل شده‌اند. پس از تحقیقات پلیس، مشخص شد فردی که به سمت افراد حاضر در این تورنمنت شلیک کرده، شخصی ۲۴ ساله به نام دیوید کاتز بود. همچنین مشخص شده که وی برای تیراندازی از حداقل یک اسلحه کلت استفاده کرده است. تحقیقات پلیس و FBI در این مورد کماکان ادامه دارد اما طبق اعلام پلیس، مضنون دیگری در این حادثه وجود ندارد و دیوید کاتز تنها مضنون است. 

همچنین کمپانی الکترونیک آرتز هم با انتشار یک پیام با افرادی که در این حادثه دچار مشکل شده‌اند ابراز هم‌دردی و اعلام کرد که از هیچ کمکی برای مشخص شدن کامل دلایل این حادثه دریغ نخواهد کرد. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده