اخبار بازی

جمع بندی نمایشگاه گیمزکام 2018

نویسنده: افشین پیروزی یکشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

نمایشگاه گیمزکام 2018 دیروز به پایان رسید و در این مطلب می‌توانید مروری بر تمامی اخبار و اطلاعات منتشر‌شده در آن داشته باشید. 

گیمزکام یکی از نمایشگاه‌های سالیانه مرتبط با بازی‌های ویدیویی است که اعتبار بالایی هم دارد. گیمزکام 2018 چند روز پیش در شهر کلن آلمان آغاز شد و دیروز هم رسما به پایان رسید. با اینکه عادت کرده بودیم تا در جریان گیمزکام شاهد کنفرانس شرکت‌های مختلفی مثل سونی، مایکروسافت و کمپانی‌های دیگر باشیم، نمایشگاه امسال با رویه متفاوتی برگزار شد و پس از یک مراسم افتتاحیه، شاهد کنفرانسی نبودیم و صرفا اخبار، اطلاعات و تریلر‌های جدیدی از بازی‌ها منتشر شدند. البته این وسط مایکروسافت رویداد Xbox Inside این ماه خودش را هم در گیمزکام 2018 برگزار کرد و در آن، اطلاعاتی چون تاریخ انتشار نسخه نهایی پابجی برای ایکس‌باکس وان و رونمایی از تعداد زیادی باندل را به اشتراک گذاشت. 

شرکت‌های دیگری چون کپکام، اکتیویژن یا یوبی‌سافت هم حضور نسبتا پررنگی در نمایشگاه امسال داشتند و اطلاعاتی پیرامون بازی‌های آن‌ها ارائه شد. با اینکه به‌زودی تحلیل و بررسی کاملی از نمایشگاه امسال خواهیم داشت، در این مطلب هم تمام اطلاعات ارائه‌شده در این رویداد را جمع‌آوری کردیم تا اگر در روز‌های گذشته فرصت دنبال کردن همه اخبار را نداشتید، به‌صورت یکجا بتوانید آن‌ها را بخوانید. 

اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده