نویسنده: محمد حیدری
// یکشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۸

توضیحات سازندگان بازی NBA Live 19 در مورد عدم تضعیف تیم Golden State

یکی از سازندگان بازی NBA Live 19 طی مصاحبه‌ای با وب‌سایت DualShockers، از دلایل عدم تضعیف Golden State در این نسخه از بازی سخن گفته است.

این‌گونه که به نظر می‌رسد، تیم بسکتبال The Golden State Warriors نه تنها در بازی‌های ویدئویی بلکه در دنیای واقعی نیز مشکل‌ساز شده‌ است. این تیم که برنده‌ی سه بازی از چهار بازی فینال لیگ NBA بوده و یکی از بهترین تیم‌ها در تاریخ ورزش بسکتبال محسوب می‌شود، به تازگی دمارکوس کازنز (Demarcus Cousins) را به ترکیب تیم خود اضافه کرده‌ است تا شرایط موجود در بازی‌های پیش‌ رو را به نفع تیم خود عوض کنند. مشخصا اگر NBA  برای محدود کردن تیمThe Golden State Warriors اقدامی انجام ندهد، حداقل اتفاق قابل‌‌ انتظار این است که سازندگان بازی NBA Live 19 به سریع‌ترین شکل ممکن این تیم را ضعیف (یا در اصطلاح نرف) کنند.

یکی از سازندگان این بازی طی مصاحبه‌ای با وب‌سایت DualShockers در پاسخ به این سوال که آیا امسال اقدامی برای ضعیف کردن این تیم در بازی‌ خود انجام داده‌اید یا خیر توضیحاتی را ارائه داده است:

ما همیشه در تلاش بوده‌ایم تا این بازی و ورزشکاران درون آن را بیش از پیش به دنیای واقعی نزدیک کنیم. اگر بازیکنی مانند کوین دورانت (Kevin Durant) یک بازیکن 90+ است ما حقیقتا راهی برای تضعیف چنین بازیکنی در بازی سراغ نداریم و مسلما تیم آن‌ها قرار است به یک تیم بسیار قوی در بازی تبدیل شود. با تمام این صحبت‌ها هنوز جایی برای امید وجود دارد. به عنوان مثال تیم بوستون (Boston) متشکل از جوانان با استعداد زیادی است. علاوه بر این تیم هیوارد (Hayward) نیز مجددا به گردونه‌ی مسابقات باز خواهد گشت. کسی چه می‌داند که تیم لبرون (LeBron) در لس‌آنجلس چه برنامه‌ای دارد و در فصل مسابقات چه اتفاقاتی رخ خواهد داد؟ هیچ‌کس نمی‌داند و همین موضوع یکی از مهم‌ترین مسائلی است که باعث زیبایی هرچه بیشتر این ورزش می‌شود. در تماشای مسابقات سال جاری نیز شاهد رقابت تنگاتنگ Houston با Golden State بودیم که برای علاقه‌مندان بسیار جذاب بود و مطمئنا تیم‌های دیگری نیز قادر به رقابت با این تیم‌ها خواهند بود.

جای تعجب دارد که سازندگان مدعی رقابت هر تیمی با تیم Golden State شده‌اند و همچنین ادعا می‌کنند که تیم‌هایی مثل لبرون (LeBron) یا لیکرز (Lakers) می‌توانند در این فصل خودی نشان دهند. کاملا مشخص است که لنس استفنسون (Lance Stephenson) و جویل مک‌گی (JaVale McGee) تیم لیکرز را به سمت سریع‌ترین نیمه‌ی اولی پلی‌آف‌ای که تا به‌حال در مسابقات وجود داشته است راهی می‌کنند. اینطور که به نظر می‌رسد هواداران باید با این حقیقت کنار بیایند که تیم Warriors قرار است درست با همان قدرت پیشین در بازی NBA Live 19 حضور پیدا کند و سازندگان هیچ اقدامی برای بهتر شدن این موضوع انجام نخواهند داد.

بازی NBA Live 19 در تاریخ ۷ سپتامبر (۱۶ شهریور) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده