نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۸

کمپانی ولو دو هیروی Mars و Grimstroke را برای بازی DOTA 2 معرفی کرد

کمپانی ولو در جریان مسابقات The International 8 از دو هیرو جدید بازی DOTA 2 رونمایی کرد.

کمپانی ولو سال گذشته هیروهای جدیدی را برای بازی محبوب DOTA 2 معرفی کرد و پس از مدت کوتاهی با انتشار به‌روزرسانی Dueling Fates آن‌ها را در دسترس قرار داد و حال در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این کمپانی در جریان مسابقات The International 8 از دو هیرو جدید با نام‌های Mars و Grimstroke برای بازی DOTA 2 رونمایی کرده است. با اینکه برای بازی با هیرو Mars باید تا زمستان سال جاری صبر کرد، اما هیرو Grimstroke در حال حاضر در دسترس بازیکنان قرار گرفته است و می‌توان در بازی از این هیرو استفاده کرد.

Grimstroke

هیرو گریم‌اِستروک در بازی به عنوان یک هیرو ساپورتر ناتوان کننده معرفی شده است که توانایی‌های آن به شرح زیر است:

  • مهارت اول با نام Stroke of Fate: گریم‌اِستروک با قلم‌موی اهریمنی‌اش مسیری را رنگ می‌کند که باعث آهسته شدن و آسیب دیدن تمام هیروهای قرار گرفته در این مسیر می‌شود. هر چه هیروهای بیشتری در مسیر رنگ شده قرار گیرند، میزان خسارت افزایش می‌یابد.
  • مهارت دوم با نام Phantom’s Embrace: گریم‌اِستروک یک روح به سمت دشمنان می‌فرستد که پس از چسبیدن باعث Silence شدن و آسیب دیدن هدف می‌شود. دشمنان می‌توانند با ضربه زدن به این روح از دست آن خلاص شوند که از این نظر شباهت زیادی به مهارت اول Weaver دارد. اگر این روح از بدن هدف جدا نشود، در پایان آسیب زیادی وارد می‌سازد و گریم‌اِستروک می‌تواند بلافاصله از این مهارت استفاده کند؛ چرا که زمان مورد نیاز برای استفاده دوباره از مهارت Phantom’s Embrace به صفر می‌رسد.
  • مهارت سوم با نام Ink Swell: گریم‌اِستروک یکی از متحدان یا خودش را با جوهر پوشش می‌دهد که افزایش سرعت، ناتوانی دشمنان در ضربه زدن و Silence شدن را به دنبال دارد. همچنین پس از گذشت سه ثانیه دشمنانِ نزدیک به هدف گیج (Stun) می‌شوند و آسیب خواهند دید.
  • مهارت نهایی (Ultimate) با نام Soulbind: گریم‌اِستروک دو دشمن نزدیک به هم را به یکدیگر متصل می‌کند که مانع از فاصله گرفتن آن‌ها از هم می‌شود و هر آسیبی که به یکی از دشمنان وارد شود، روی دیگری نیز اثر می‌گذارد. اگر این اتصال پیش از پایان زمان تعیین شده قطع شود، اتصال جدیدی بین یکی از دشمنان متصل اولیه و دشمن دیگری که نزدیک به آن ایستاده است، برقرار می‌شود.  

هیرو Grimstroke تنها هیرو معرفی شده روز گذشته نبود و کمپانی Valve با انتشار تیزر کوتاهی از هیرو Mars نیز رونمایی کرده است که در حال حاضر اطلاعات زیادی از آن در دست نیست و در زمستان سال جاری شاهد راهیابی آن به بازی خواهیم بود. شما می‌توانید تریلر معرفی دو هیرو جدید بازی DOTA 2 را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع destructoid
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده