نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۱

بررسی نتایج روز چهارم مرحله اصلی مسابقات The International 8

چهارمین روز از مرحله اصلی مسابقات The International 8 بازی DOTA 2 با حذف شگفتی‌سازان تورنمنت و برگزاری مسابقه All Star همراه بود.

روز چهارم مرحله اصلی مسابقات The International 8 بازی DOTA 2 با برگزاری سه دیدار در براکت پایینی پیگیری شد که در پایان این روز شاهد جدایی تیم‌های نام‌آشنای OpTic Gaming ،VGJ.Storm و Virtus.Pro از تورنمنت بودیم تا پنج مجموعه برتر این دوره از مسابقات مشخص شوند. در این روز مسابقه All Star نیز برگزار شد که تیم Team BurNIng در دقیقه ۱۴ تیم Team rOtk را از میان برداشت. از دیگر اتفاقات این روز می‌توان به رقابت تیم Big God با هوش مصنوعی OpenAI اشاره کرد که BurNIng ،Ferrari_430 ،rOtK ،xiao8 و SanSheng اعضای تیم Big God را تشکیل می‌دادند و در دقیقه ۴۵ به کار حریف پایان دادند. تنها دو روز دیگر تا بسته شدن پرونده این دوره از مسابقات The International 8 باقی مانده است و روز پنجم از حساسیت زیادی برخوردار است؛ چرا که از یک سو شاهد تقابل تیم‌های PSG.LGD و OG در براکت بالایی خواهیم بود و از یک سو تیم‌های Team Liquid و Team Secret در براکت پایینی به مصاف هم خواهند رفت که برنده آن‌ها برای بقا در مسابقات با تیم Evil Geniuses رقابت می‌کند.

The International 8

روز چهارم مرحله اصلی مسابقات The International 8 با حذف شگفتی‌سازان تورنمنت به پایان رسید

در اولین دیدار روز گذشته تیم‌های OpTic Gaming و Virtus.Pro مقابل هم قرار گرفتند که نتیجه ۱-۲ به نفع Virtus.Pro به جدایی OpTic Gaming از مسابقات انجامید. تیم OpTic Gaming بازی اول را به سبب ناکام گذاشتن بازیکن میانی حریف در انجام فارم و اعمال فشار در لاین‌های دیگر پیروز شد، اما تیم Virtus.Pro خیلی زود به خودش آمد و دو بازی بعدی را با درفت فوق‌العاده و همکاری‌های بی‌نقص با پیروزی پشت سر گذاشت. دیدار دوم این روز بین تیم‌های Team Secret و VGJ.Storm برگزار شد که تیم Team Secret با نتیجه ۰-۲ به کار رقیب امریکایی خود در مرحله اصلی مسابقات پایان داد. در بازی اول این دیدار تیم Team Secret با انتخاب هیرو Meepo و بازی به یادماندنی Ace به پیروزی رسید و در بازی دوم نیز این Team Secret بود که پس از یک رقابت طولانی و نفس‌گیر بر VGJ.Storm که در مرحله گروهی بسیار طوفانی ظاهر شده بود، غلبه کرد. در دیدار نهایی روز گذشته شاهد جدال تیم‌های Evil Geniuses و Virtus.Pro بودیم که تیم Virtus.Pro در کمال ناباوری تمام بازی‌های خود را واگذار کرد و از گردونه رقابت‌ها حذف شد. در بازی اول این دیدار SumaiL بازی تماشایی و بی‌نظیری با Storm Spirit به نمایش گذاشت و به همگان نشان داد که همچنان از بهترین بازیکنان Storm Spirit جهان است. بازی دوم این دیدار نیز با بازی بی‌نظیر SumaiL با هیروی Alchemist به پیروزی Evil Geniuses ختم شد و تیم Virtus.Pro که در این مسابقات عملکرد مطلوبی نداشت، راهی خانه شد.

The International 8

در روز پنجم مرحله‌ی اصلی مسابقات The International 8 که از ساعت ۲۱:۳۰ امشب آغاز خواهد شد، دو دیدار در براکت پایینی و یک دیدار در براکت بالایی برگزار می‌شود و در پایان این روز شاهد جدایی دو تیم دیگر از مسابقات خواهیم بود. زمان برگزاری دیدار‌های روز پنجم در ادامه قابل مشاهده است.

براکتتيمتيمزمان برگزاری ديدار (به وقت تهران)
پایینیTeam SecretTeam Liquid۲۱:۳۰
بالاییOGPSG.LGD۰۰:۳۰
پایینیEvil Geniusesبازنده دیدار دوم۳:۳۰


منبع GosuGamers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده