نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

آخرین بسته الحاقی بازی CoD: WWII با نام The Shadow War معرفی شد

استودیو اسلج‌همر گیمز امروز چهارمین و آخرین بسته الحاقی بازی Call of Duty: WWII را با نام The Shadow War معرفی کرد. 

در حالی که کم‌تر از دو ماه تا انتشار نسخه جدید سری کالاف دیوتی یعنی Black Ops 4 باقی مانده است، امروز استودیو اسلج‌همر گیمز، سازنده نسخه قبلی این مجموعه یا همان Call of Duty: WWII، از چهارمین و آخرین بسته الحاقی ساخته خودش رونمایی کرد. این بسته الحاقی که The Shadow War نام دارد، طبق روال بسته‌های الحاقی این بازی یک سری نقشه و محتویات جدید به آن اضافه می‌کند. 

به طور دقیق‌تر، این بسته الحاقی سه نقشه برای حالت چندنفره، یک نقشه برای حالت War و یک نقشه هم برای حالت زامبی به بازی اضافه می‌کند. از حیث نقشه‌های چندنفره، Airship محیطی کنار ساحل را به‌تصویر می‌کشد که در آن شاهد یک زپلین بزرگ هم هستیم که حتی می‌توان به داخل آن هم رفت و در آن مشغول نبرد شد. نقشه بعدی این بخش Excavation نام دارد و شما را به یک معدن زیر‌زمینی می‌برد که در آن باید با دشمن درگیر شوید. در نهایت در نقشه Chancellery هم شاهد یک ساختمان دولتی با همین نام Chancellery هستیم. 

جدا از این سه نقشه بخش چندنفره، نقشه بخش War Mode این بسته الحاقی Operation: Arcane نام دارد و وقایع آن در منطقه‌ای از کشور اتریش اتفاق می‌افتند. در این نقشه یک سری اسلحه در گوشه و کنار وجود دارند که هنوز به تولید نهایی نرسیده‌اند و حالت آزمایشی دارند اما شما در این نقشه می‌توانید با برداشتن‌شان از آن‌ها استفاده کنید. در نهایت نقشه بخش زامبی هم که با این بسته به بازی اضافه می‌شود، The Frozen Throne نام دارد و در آن وارد یک غار بزرگ با انواع و اقسام قسمت‌های مخفی می‌شوید. 

افرادی که سیزن پس بازی Call of Duty: WWII را خریداری کرده‌اند به این بسته الحاقی دسترسی خواهند داشت و امکان خرید مجزای آن هم وجود دارد. از طرف دیگر اکتیویژن یک قابلیت جالب دیگر را هم برای دارندگان سیزن پس بازی فراهم کرده است. این قابلیت که Party Up Map Access نام دارد، باعث می‌شود تا اگر بازیکنی که سیزن پس بازی را ندارد با بازیکنی که سیزن پس را خریداری کرده است بازی کند، بتواند به تمامی نقشه‌های بسته‌های الحاقی بازی دسترسی داشته باشد. 

The Shadow War در تاریخ ۶ شهریور برای پلی استیشن 4 منتشر می‌شود و احتمالا به رسم همیشه کاربران پی سی و ایکس باکس وان هم یک ماه دیگر قادر به تجربه آن خواهند بود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده