نویسنده: آریا بهپور
// پنجشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۶

بازی Reigns: Game of Thrones برای کامپیوتر و موبایل معرفی شد

جدیدترین قسمت از سری Reigns با محوریت بازی تاج و تخت منتشر خواهد شد.

سری Reigns از زمان انتشار خود در سال ۲۰۱۶ توانسته به محبوبیت بالایی دست پیدا کند و اکنون قرار است نسخه‌ای از این سری را در دنیای بازی تاج و تخت (Game of Thrones) تجربه کنیم؛ بازی‌ای با درجه سختی بالا که بارها و بارها در آن شکست خواهید خورد.

این نسخه از شبیه‌ساز پادشاهی Reigns، با نام Reigns: Game of Thrones، مثل نسخه‌های قبلی توسط استودیو Nerial ساخته می‌شود و یک بار دیگر فرانسوا الیوت مسئولیت طراحی آن را بر عهده دارد. ناشر بازی هم دیوالور دیجیتال (Devolver Digital) خواهد بود که قرار است آن را با قیمت چهار دلار منتشر کند. هرچند این روزها بازار بازی‌های موبایل تحت تسلط آثار Free to Play قرار گرفته، ولی با در نظر گرفتن فروش دو میلیونی نسخه اول Reigns نیازی به نگرانی در مورد این بازی نیست. Reigns: Game of Thrones اولین همکاری دیوالور دیجیتال با HBO خواهد بود و از آنجایی که سریال اقتباس شده بر اساس کتاب‌های «نغمه یخ و آتش» نوشته جرج آر آر مارتین به یکی از محبوب‌ترین آثار این سال‌ها تبدیل شده، انتشار یک بازی بر پایه آن می‌تواند یک همکاری عظیم بین HBO و دیوالور دیجیتال محسوب شود.

دانلود ویدیو از آپارات

در این بازی می‌توانید به جای تعداد زیادی از شخصیت‌های بازی تاج و تخت ایفای نقش کنید؛ از جان اسنو و تیریون لنیستر تا دنریس تارگرین و سرسی لنیستر. نحوه انجام بازی هم به Reigns و Reigns: Her Majesty شباهت دارد و بازیکن با کارت‌های مختلفی روبه‌رو می‌شود که باید با حرکت دادن آن‌ها به سمت چپ و راست، تصمیم‌های مهمی بگیرد و روند پیشرفت داستان را تغییر دهد.

برای بازی مینی‌گیم‌هایی هم در نظر گرفته شده و این امکان وجود دارد که با تصمیم‌های خود تغییراتی در بازی دهید که خط داستانی آن به شکل متفاوتی نسبت به سریال دنبال شود؛ برای مثال ممکن است بازی شما به سمتی برود که در آن شاهد ازدواج سانسا استارک و جیمی لنیستر باشید.

بازی Reigns: Game of Thrones اکتبر امسال (مهر-آبان) برای کامپیوتر، اندروید و iOS منتشر خواهد شد و طرفداران سری Reigns و دوست‌داران بازی تاج و تخت می‌توانند منتظر تجربه‌ای سخت و جذاب باشند.


منبع VentureBeat
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده