نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۱

بهترین حرکات روز سوم مرحله اصلی مسابقات The International 8

در روز سوم مرحله اصلی مسابقات The International 8 بازی DOTA 2 شاهد عملکرد عالی و بازی تماشایی تیم‌ها بودیم که در این مطلب نگاهی به بهترین حرکات این روز تیم‌ها خواهیم داشت.

روز سوم مرحله اصلی مسابقات The International 8 بازی DOTA 2 در حالی پایان یافت که شاهد جدایی تیم‌های Winstrike Team و Vici Gaming از مسابقات و سقوط تیم‌های Evil Geniuses و Team Liquid به براکت پایینی بودیم. در سه روز اول مرحله اصلی مسابقات، هیروی Vengeful Spirit با حضور در ۱۵ بازی آمار بیشترین هیروی پیک شده و هیروی Enchantress با ۲۲ بن آمار بیشترین بن را در بین هیرو‌ها دارد. در جایگاه‌های دوم و سوم جدول بیشترین هیروهای پیک شده نام دو هیروی Tiny و Silencer و در جایگاه‌های دوم و سوم جدول بیشترین هیروهای بن شده نام دو هیروی Io و Weaver دیده می‌شود. شما می‌توانید بهترین حرکات تیم‌ها در روز سوم مرحله اصلی مسابقات را در ویدیوی زیر مشاهده کنید.

بهترین حرکات روز سوم مرحله اصلی مسابقات | دانلود از وب‌سایت آپارات

تنها سه روز دیگر به پایان مرحله اصلی مسابقات The International 8 باقی مانده است و تیم‌های باقیمانده تمام تلاش خود را برای دستیابی به عنوان قهرمانی و فتح جام به کار خواهند بست. در روز چهارم مرحله اصلی شاهد برگزاری سه دیدار از براکت پایینی خواهیم بود و در پایان این روز سه تیم دیگر از مسابقات خط خواهند خورد. 

شما می‌توانید فینال مسابقات The International 8 را با پخش زنده، گزارش فارسی و تحلیل کارشناسان در وب‌سایت زومجی تماشا کنید.


منبع DOTABUFF
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده