نویسنده: حمزه سروری
// پنجشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۴

نسخه پی سی بازی PUBG به زودی میزبان حالت تمرینی خواهد شد

به‌زودی روش‌ها و سلاح‌های خود در بازی پابجی را در نقشه‌‌ی جدیدی که مختص به تمرین است، امتحان کنید. با زومجی همراه باشید. 

حالت جدیدی برای نسخه‌ی پی‌ سی بازی PlayerUnknown's Battlegrounds در راه است. به‌عنوان قسمتی از پروژه‌ی Fix PUBG (که در واقع وبسایتی است برای بررسی مشکلاتی که بازی PUBG را از رسیدن به پتانسیل نهایی‌اش دور کرده‌اند)، توسعه‌دهندگان قصد دارند ماه آینده میلادی ویژگی‌ای به بازی اضافه کنند که مشتاقانه از سوی طرفداران درخواست شده بود: حالت تمرینی.

در این حالت جدید بازیکنان می‌توانند به‌طور تفریحی از وسایل نقلیه‌ی مختلف و سلاح‌ها استفاده کنند و در همین حین مهارت‌های مختلفی را که برای موفقیت در بازی اصلی نیاز است تمرین کنند؛ از مهارت‌هایی مثل فرود اولیه با چتر نجات تا حمایت همراهان. نقشه‌ای که برای این حالت جدید در نظر گرفته شده است از ۵ تا ۲۰ بازیکن را در بر خواهد گرفت، ابعاد آن ۲×۲ کیلومتر خواهد بود و پوشش بیشتر نواحی نقشه بیابانی است. مسیر پارکور، چندین مسیر برای وسایل نقلیه، محدوده‌ای برای تیراندازی و منطقه‌ای باز برای تمرین با وسایل نقلیه‌ی آبی از جمله ویژگی‌های این نقشه‌ی جدید برای حالت تمرینی است.

دِیو اوسی (Dave Osei)، طراح اصلی PUBG Madison درباره‌ی این حالت در پستی در استیم نوشت:

حالت تمرینی برای ابتدایی‌ترین کارهایی که نیاز است بازیکنان در نقشه‌های اصلی انجام دهند و همچنین برای پیاده‌سازی ایده‌هایی که قرار است به‌مرور به حالت‌های اصلی اضافه شوند، طراحی شده است.

ما همواره می‌خواهیم از چیزی که بازیکنان درخواست می‌کنند مقداری فراتر برویم؛ بنابراین ما نمی‌خواستیم نقشه‌ای جدید صرفاً برای اینکه بازیکنان بتوانند قابلیت‌های تیراندازی‌شان را تقویت کنند بسازیم. به همین دلیل فراتر رفتیم و نقشه‌ای زنده و پویا که در آن بازیکنان می‌توانند مهارت‌های متنوع خود را تمرین کنند، تدارک دیدیم.

شرکت PUBG Corp هنوز تاریخ دقیقی برای زمان اضافه شدن حالت تمرینی به بازی اصلی تعیین نکرده است، اما قرار است در ماه سپتامبر (شهریور-مهر ماه) شاهد حضور این حالت در بازی باشیم. ضمناً برای مطلع شدن از جزئیاتِ ویژگی‌های پیشنهادی و مناطقی که برای حالت تمرینی در نظر گرفته شده‌اند این صفحه استیم را مطالعه کنید. 

کمپین Fix PUBG اوایل ماه جاری میلادی معرفی شد و در واقع پروژه‌ای چندین ماهه است تا بازی بتل رویال پابجی را با در نظر گرفتن نظرات کاربران، ویژگی‌های درخواستی، مشکلاتی که کاربران با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند و غیره، به پتانسیل واقعی‌اش برساند. برای اطلاع بیشتر می‌توانید به وب‌سایت Fix PUBG سر بزنید.

تصاویری از نقشه‌ی جدید:


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده