آرون گرینبرگ از اهمیت بازار ژاپن میگوید [گیمزکام 2018]
در جریان نمایشگاه گیمزکام 2018، آرون گرینبرگ در مورد اهمیت بازار ژاپن برای ایکس باکس سخن گفت.
تبلیغات
متاسفانه مایکروسافت در بازار ژاپن آنطور که باید و شاید نتوانسته است مخاطبان را به خود جذب کند؛ با این حال همچنان در حال تلاش کردن است تا بتواند مخاطبین این منطقه را به سمت ایکس باکس بکشاند. با توجه به جدیدترین اخبار بازی، آرون گرینبرگ، مدیر بخش بازاریابی ایکس باکس، در نمایشگاه گیمزکام 2018 در مورد بازار ژاپن و اهمیت آن صحبت کرده است. وی در این باره گفته است:
ما ژاپن را دوست داریم؛ فیل اسپنسر هر ساله به آنجا سفر میکند و اگر برنامهای باشد، چندین بار در طول سال به ژاپن میرود. اگر به کنفرانس خبری مایکروسافت در E3 2018 نگاه کنید، میبینید که ایکس باکس بیشترین محتوای ژاپنی تمام کنفرانسهای مایکروسافت را در اختیار داشت. من فکر میکنم این به خاطر صحبتها و همکاریهایی است که در حال انجام با سازندههای ژاپنی هستیم. به لطف کمپانی در نمایشگاه گیمزکام 2018 کاربران میتوانند را روی تجربه کنند. ما میدانیم که این مجموعه [Kingdom Hearts]، مجموعه ارزشمندی است و طرفداران زیادی دارد و رونمایی از ، ساخته کمپانی ، مورد بزرگی بود. من فکر میکنم تعهد و پشتیبانی ما از سمت توسعهدهندههای ژاپنی تا به این اندازه قوی نبوده است و باید به این روند ادامه بدهیم و روی آن تمرکز داشته باشیم. ما میدانیم که هوادارانمان بازیهای بزرگ ژاپنی را میخواهند. از این رو شاهد بازیهایی بودیم که مدتی بعد برای ایکس باکس عرضه شدند و بازیهایی را مشاهده کردیم که در E3 به نمایش درآمدند و آنها را مهم جلوه دادیم؛ زیرا میدانیم که هواداران ما خواهان این بازیها هستند. دوباره به این مورد اشاره میکنم که وقتی به محتوا فکر میکنیم، خواستههای مخاطبان اولین موردی است که در نظر میگیریم. ما میدانیم که محتویات ژاپنی برای جامعه کاربری ما مهم است و به همین دلیل روی آن تمرکز بیشتری خواهیم داشت تا بیش از پیش گسترش پیدا کند.
در آخر نظر شما کاربران زومجی در مورد صحبتهای آرون گرینبرگ چیست؟
داغترین مطالب روز