نویسنده: آریا بهپور
// چهار شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۷

Hitman 2 شامل مراحل ارتقا یافته نسخه قبلی خواهد بود

اگر نسخه قبلی Hitman را خریداری کرده‌اید، می‌توانید مراحل آن بازی را به صورت رایگان و با ویژگی‌های جدید در نسخه دوم تجربه کنید.

بازی Hitman 2 شامل هر شش مرحله نسخه قبلی خواهد بود. مراحلی که در شش منطقه از پاریس، ساپینزا و مراکش تا بانکوک، کلرادو و هوکایدو را شامل می‌شدند و قرار است در قالب مجموعه‌ای تحت عنوان Hitman Legacy Pack قابل دانلود باشند. IO Interactive خبر خوشی هم برای خریداران نسخه قبلی دارد و آن‌ها می‌توانند تمام این مراحل را به شکل رایگان تجربه کنند.

هر شش منطقه ریمستر شده و ارتقا پیدا کرده‌اند. به این شکل که ویژگی‌های جدید گیم‌پلی هیتمن 2 به آن‌ها منتقل شده و از سیستم پیشروی نسخه جدید، جمعیت بیشتر و متراکم‌تر، قابلیت تصویر در تصویر و آیتم‌های جدیدی مثل کیف مخصوص مأمور ۴۷، اسلحه پرتاب‌کننده دارت و نارنجک کور کننده (Flash Grenade) بهره‌مند خواهند شد. همچنین مثل مراحل نسخه جدید که بعد از انتشار به تدریج به‌روزرسانی خواهند شد، مراحل هیتمن قبلی هم با به‌روزرسانی‌ها و اضافه شدن بخش‌های تازه همراه خواهند بود.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی مخفی‌ کاری Hitman 2 در تاریخ ۲۲ آبان (۱۳ نوامبر) توسط کمپانی برادران وارنر برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر خواهد شد. بازی‌ای که قرار است شش منطقه متنوع داشته باشد و تا امروز تنها از نقشه مربوط به میامی رونمایی شده است.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده