نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۵

تاریخ انتشار نسخه بتا عمومی Battlefield V

در جریان رویداد رونمایی از کارت‌های گرافیک جدید انویدیا، استودیو دایس از تاریخ انتشار نسخه بتا عمومی بازی Battlefield V رونمایی کرد. 

کمپانی انویدیا دیشب در شهر کلن آلمان از کارت‌های گرافیکی جدید خودش رونمایی کرد و در بخشی از این رویداد هم نمایشی از چند بازی که روی کارت‌های گرافیکی جدید این شرکت اجرا می‌شدند، ارائه کرد. یکی از این بازی‌ها هم Battlefield V، ساخته استودیو دایس بود که پشتیبانی کاملی از کارت‌های سری RTX 20 انویدیا دارد و جلوه‌های بصری زیبایی روی این محصولات ارائه می‌کند. پس از اینکه در رویداد انویدیا نمایشی از این بازی مشاهده کردیم، استودیو دایس تاریخ انتشار نسخه بتای عمومی بازی را هم اعلام کرد. 

بر این اساس بتای عمومی بازی Battlefield V در تاریخ ۱۵ شهریور (۶ سپتامبر) برای کاربران پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر خواهد شد. با این حال افرادی که بازی را پیش‌خرید کنند، دو روز زودتر و از ۱۳ شهریور (۴ سپتامبر) به این نسخه بتا دسترسی خواهند داشت. طبق اعلام DICE، در نسخه بتا شاهد دو نقشه برای حالت Conquest خواهیم بود؛ نقشه اول نتردام نام دارد و در هلند واقع شده است و نقشه دوم هم با نام Arctic Fjord در کشور نروژ قرار دارد. همچنین علاوه بر حالت کانکوئست، در نسخه بتا عمومی حالت Grand Operations هم در نقشه Arctic Fjord قابل بازی خواهد بود و در نهایت شاهد یک بخش پنج قسمتی از حالت Tides of War هم خواهیم بود که با تمام کردن آن می‌توانید یک نشان مخصوص در نسخه نهایی بازی بتلفیلد V به‌دست بیاورید. 

بازی Battlefield 5 در تاریخ ۲۷ مهرماه روی کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد و چندی پیش هم تریلر جدیدی از آن با نام «ویرانی نوتردام» منتشر شد که می‌توانید آن را در زومجی تماشا کنید. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده