نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۵۱

بازی Life is Strange 2 به صورت کامل رونمایی شد

کمپانی اسکوئر انیکس امروز اولین تریلر کامل از بازی Life is Strange 2 را منتشر و اطلاعات جدیدی از آن ارائه کرد. 

بازی Life is Strange 2 چندی پیش رسما معرفی شد و حتی سازندگان آن در استودیو دونت‌ناد، تاریخ انتشار اپیزود اول بازی را هم اعلام کردند که بر اساس آن، ۵ مهر امسال شاهد انتشار اپیزود اول بازی روی ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی خواهیم بود. با این حال امروز و در جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی اسکوئر انیکس، ناشر بازی، همان‌طور که وعده داده بود به صورت کامل از این اثر رونمایی کرد و ضمن انتشار اولین تریلر کامل بازی، جزییاتی از داستان و شخصیت‌های آن را هم به اشتراک گذاشت. ابتدا پیشنهاد می‌کنیم تریلر رونمایی بازی را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

شخصیت‌های اصلی بازی Life is Strange 2 دو برادر با نام‌های شان و دنیل دیاز هستند که به ترتیب ۱۶ و ۹ سال سن دارند. این دو برادر زندگی آرامی را در واشنگتن تجربه می‌کنند تا اینکه یک اتفاق غم‌انگیز، زندگی آن‌ها را به طور کلی تغییر می‌دهد. این دو برادر پس از این اتفاق مجبور به فرار از دست پلیس هستند و شان، تصمیم می‌گیرد تا برادر کوچک‌ترش را هم برداشته و رهسپار شهر مادری‌شان یعنی Puerto Lobos در مکزیک شود. 

بخشی از داستان بازی Life is Strange 2 در مورد ماجرا‌های این دو برادر در طول سفرشان خواهد بود؛ سفری که در آن با انواع و اقسام چالش‌ها و مشکلات رو‌به‌رو خواهید شد و با بازی در نقش شان، باید تصمیمات مهمی اتخاذ کنید؛ تصمیماتی از جنس لایف ایز استرنج که هرکدام عواقب و نتایج خاص خودشان را خواهند داشت. از طرف دیگر ارتباط برادری بین دو شخصیت بازی نقش بسیار مهمی در داستان آن خواهد داشت و دنیل به عنوان برادر کوچک‌تر، تحت تاثیر رفتار‌ها و آموزه‌های برادر بزرگ‌تر در بازی رشد خواهد کرد و شما نتیجه رفتار‌هایی را که با وی خواهید داشت کاملا حس خواهید کرد. 

Life is Strange 2

همچنین به مرور زمان و مخصوصا با نزدیک‌تر شدن به مکزیک، با شخصیت‌های جدیدی هم آشنا خواهیم شد که در داستان بازی تاثیرگذار هستند. سازندگان به‌علاوه اعلام کردند که قرار است در Life is Strange 2 شاهد یک قابلیت و قدرت ویژه جدید هم از جانب شخصیت‌ها باشیم که البته این قدرت ویژه هنوز رونمایی نشده است. همچنین قرار است در آینده اطلاعات بیش‌تری هم از این بازی به اشتراک گذاشته شود. 

یکی دیگر از خبر‌های خوبی که دونت‌ناد در جریان رونمایی از بازی به اشتراک گذاشت، این است که جاناتان مورالی، آهنگ‌سازی که در نسخه اول بازی هم با دونت‌ناد همکاری کرده بود، قرار است آهنگ‌های جدیدی برای Life is Strange 2 بسازد. در نهایت سازندگان اعلام کردند که طی روز‌های آتی یک تریلر گیم‌پلی هم از بازی منتشر خواهند کرد و همچنین افرادی که در نمایشگاه گیمزکام 2018 حضور داشته باشند، می‌توانند با مراجعه به غرفه اسکوئر انیکس بخش ابتدایی بازی را شخصا تجربه کنند. 

نظرات خود را در مورد Life is Strange 2 با زومجی به اشتراک بگذارید. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده