نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۵۶

تاریخ انتشار بازی Sekiro: Shadows Die Twice اعلام شد

کمپانی اکتیویژن تاریخ انتشار بازی Sekiro: Shadows Die Twice، ساخته جدید استودیو فرام‌سافت‌ور را اعلام و نسخه کالکتور آن را معرفی کرد. 

Sekiro: Shadows Die Twice جدید‌ترین بازی استودیو فرام‌سافت‌ور است که چندی پیش و در جریان کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2018 به صورت کامل رونمایی شد. این بازی برخلاف ساخته‌هایی چون سری سولز یا Bloodborne قرار است بازیکنان را ژاپن و دوران سامورایی‌ها ببرد. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی اکتیویژن، ناشر نسخه غربی بازی، تاریخ انتشار آن را اعلام کرده است. بر این اساس Sekiro: Shadows Die Twice قرار است در تاریخ ۲۲ مارس (۲ فروردین ۹۸) برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر شود. همچنین اکتیویژن یک نسخه کالکتور هم برای بازی معرفی کرده است که همزمان با نسخه معمولی آن عرضه خواهد شد. 

استیو یانگ، مسئول ارشد امور مالی اکتیویژن، در مورد اعلام تاریخ انتشار بازی Sekiro: Shadows Die Twice گفت:

ما بی‌صبرانه منتظر هستیم تا بازی Sekiro: Shadows Die Twice را در اختیار علاقه‌مندان قرار بدهیم. طرفداران این بازی می‌توانند این هفته و در محل نمایشگاه گیمزکام، از نزدیک آن را تجربه کنند و بیش‌تر با بازی آشنا شوند و سایر علاقه‌مندان هم قادر خواهند بود مارس سال آینده وارد جهان تاریک و جذاب این اثر شوند. 

نسخه کالکتور بازی Sekiro: Shadows Die Twice شامل استیل بوک، یک مجسمه شینوبی هفت اینچی، نقشه فیزیکی بازی، کتابچه هنری و موسیقی‌های بازی به‌صورت دیجیتالی می‌شود و از هم‌اکنون می‌توانید آن را پیش‌خرید کنید. 

Sekiro: Shadows Die Twice


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده