نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۹

فردا اطلاعات جدیدی از بازی Cyberpunk 2077 ارائه می‌شود

سازندگان بازی Cyberpunk 2077 با انتشار توییتی اعلام کردند که فردا و در جریان روز آغازین نمایشگاه گیمزکام 2018، اطلاعات جدیدی از بازی Cyberpunk 2077 ارائه خواهد شد. 

نمایشگاه گیمزکام 2018 از فردا در شهر کلن آلمان برگزار خواهد شد و فرصتی برای استودیو‌های بازی‌سازی مختلف است تا جدید‌ترین اطلاعات از بازی‌هایشان را به اشتراک بگذارند. یکی از این استودیو‌ها سی‌ دی پراجکت رد، سازنده بازی Cyberpunk 2077 خواهد بود که امروز در جدید‌ترین اخبار بازی و با انتشار توییتی اعلام کرده که فردا، اطلاعات جدیدی از این بازی را به اشتراک خواهد گذاشت. 

آخرین اطلاعات ارائه‌شده از بازی Cyberpunk 2077 مربوط به نمایشگاه E3 2018 می‌شوند؛ جایی که سی‌دی پراجکت رد بالاخره تریلر جدیدی از این بازی منتشر کرد و با اینکه هنوز خبری از نمایش عمومی گیم‌پلی بازی نبود، ولی همین تریلر هم اطلاعات جالبی در اختیارمان قرار داد که می‌توانید با مطالعه مطلب موشکافی آن، از آن‌ها مطلع شوید. 

از طرف دیگر و طبق اعلام سایت دوال‌شاکرز، پس از مصاحبه‌ای که نویسنده این سایت پس از E3 با سازندگان Cyberpunk 2077 داشته، آن‌ها اعلام کرده‌اند که هنوز زمان زیادی تا انتشار این بازی باقی مانده است و به همین دلیل هم به احتمال زیاد سازندگان در گیمزکام 2018 صرفا یک سری اطلاعات کلی از بازی ارائه خواهند کرد. شاید هم دمویی که از این بازی و در پشت در‌های بسته در E3 2018 پخش شده بود، در گیمزکام 2018 به صورت عمومی نمایش داده شود که قطعا این مساله خیلی از طرفداران این بازی را خوشحال خواهد کرد. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده