داستان بازی God of War ممکن بود در مصر جریان داشته باشد
سالانه و پیش از شروع شدن همایش Gamescom در شهر کلن آلمان، یک رویداد به نام Devcom با حضور بازیسازهای مطرح جهان در این شهر برگزار میشود. امسال هم این رویداد برگزار شد و در قسمتی از آن، کوری بارلوگ، کارگردان خلاق بازی تحسینشدهی God of War، سخنرانی کرد و از روزهای آغازین روند ساخت این بازی گفت.
با توجه به صحبتهای بارلوگ، اسطورهشناسی نورس تنها گزینه برای شکلدادن بستر داستانی بازی نبوده و اسطورهشناسی مناطقی همچون مصر، آمریکای جنوبی و هند از گزینههای احتمالی برای تشکیل بستر داستانی بازی بودند.
تیم سازندهی بازی در ادامهی کار، گزینهها را محدودتر کرد و دو اسطورهشناسی نورس و مصر باقی ماندند. تمامی اعضای تیم به نسبت برابر با این دو گزینه موافق بودند و در پایان، این خود بارلوگ بود که تصمیم گرفت که داستان بازی در اسطورهشناسی نورس و سرزمینهای شمالی جریان داشته باشد.
اعضای تیم سازندهی بازی به اندازهای روی انتخاب شدن گزینهی اسطورهشناسی مصر جدی بودند که حتی یک سری طرح اولیه هم برایش کشیده بودند و بارلوگ در جریان صحبتهایش، این طرحها را با حاضرین به اشتراک گذاشت.
در این تصویر، یک Sphynx (هیولای اسطورهای در مصر) و یک سرباز را که صورتش را با یک ماسک پوشانده میبینیم. در این تصویر آترئوس هم دیده میشود که د طراحی لباسش از پوشش مصریان باستان الهام گرفته شده است.
در پایان، بارلوگ تصاویری از مراحل تکامل طراحی کاراکتر آترئوس منتشر کرد. به گفته بارلوگ، آنها نزدیک به سه سال محتوا برای این بازی تولید کردند و در آخر تصمیم گرفتند که یک سوم این محتویات را کنار بگذارند. از نظر بارلوگ، حضور اعضای حرفهای در تیم ساخت بازی، به این مرحله کمک بزرگی میکند.
بازی God of War را هماکنون میتوانید روی پلی استیشن 4 تجربه کنید.