نویسنده: علی گودرزی
// یکشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

جدیدترین تصاویر منتشر شده از Spider-Man، کاراکترهای منفی بازی را نمایش می‌دهد

بلاگ رسمی بازی اسپایدرمن به تازگی با اطلاعات و تصاویری جدید از کاراکترهای منفی این بازی به‌روزرسانی شده که در این مطلب این تصاویر را مرور می‌کنیم.

به‌تازگی و درجریان تازه‌ترین اخبار بازی آگاه شدیم که شعبه‌ی سرگرمی‌های تعاملی کمپانی سونی، مطالبی جدید در بلاگ رسمی بازی مرد عنکبوتی، اثر مورد انتظار استودیو اینسامنیاک گیمز، منتشر کرده است. سونی در این به‌روزرسانی به معرفی کاراکترهای منفی بازی پرداخته و پروفایل این اشخاص را با انتشار یک سری عکس و متن، تکمیل کرده است که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

Spider-Man

مستر نگاتیو

مستر نگاتیو مردی دو شخصیتی است. مردم شهر او را با نام مارتین لی، موسس سازمان F.E.A.S.T و مردی خیرخواه می‌شناسند اما خلاف‌کاران نیویورک از او با نام مستر نگاتیو، رهبر گروه وحشتناک Inner Demons، کسی که با قدرت Dark Energy هر چیزی که سر راهش باشد را نابود می‌کند، می‌شناسند. لی در کنار شوقش برای انتقام از کسی که از نظرش شخصی فاسد است، یکی از اصلی‌ترین عوامل پشت یک نقشه‌ی خرابکارانه‌ی بزرگ قرار می‌گیرد که ممکن است خیلی دردسرساز شود.

Spider-Man

ویلسون فیسک

ویلسون فیسک از دید عموم یک بیزینس‌من موفق و خیرخواه است اما در زیر پوست شهر، با نام «کینگ پین» تمامی خانواده‌های مافیایی نیویورک را کنترل می‌کند. مرد عنکبوتی خیلی سعی کرد تا کینگ‌پین را دستگیر کند و در پایان هم این کار را انجام داد. همانطور که پیش‌تر ذکر شد، فیسک تمامی خانواده‌های مافیایی نیویورک را کنترل می‌کند و به نوعی، به آن‌ها نظم داده است و اینجاست که اسپایدرمن، برای اینکه بتواند درباره‌ی یک شخص شرور دیگر اطلاعات کسب کند، مجبور است به دستور کینگ‌پین گوش کند و در قسمتی از بازی از افراد وی محافظت کند.

Spider-Man

الکترو

مکس دیلون که می‌تواند میدان‌های الکتریکی و مغناطیسی را کنترل کند، با این هدف که روزی بتواند خودش را به انرژی خالص تبدیل کند، شبش را صبح می‌کند و در نهایت برای عملی کردن هدفش، تصمیم می‌گیرید که با بزرگ‌ترین خلاف‌کار موجود در بازی (که هویتش مشخص نیست) همکاری کند و با کمک او بتواند به هدفش برسد و در همین راستا، به هر کار خلافی مثل هدف قرار دادن یکی از قدرتمندترین مردان نیویورک، دست زد.

Spider-Man

راینو

الکسی سیتسویچ که با ساخت یک لباس بزرگ و مجهز توانسته است برای خودش یک سری قدرت‌های ابرانسانی دست و پا کند، برای اینکه بتواند میان خلاف‌کاران شهر، مشهور شود و نامی دست و پا کند، تصمیم می‌گیرد با خلاف‌کار اصلی داستان بازی همکاری کند. وی راینو را از زندان Raft فراری می‌دهد تا او برایش مهم‌ترین و معروف‌ترین شهروند شهر را نابود کند.

Spider-Man

اسکورپیون

مانیاکال مک گارگان سال‌ها است که از مرد عنکبوتی شکست خورده و در زندان افتاده است، با هدف نابودی مردعنکبوتی یک بار برای همیشه، توسط شرور مجهول بازی از زندان Raft آزاد می‌شود و ماموریت خود برای نابودی مرد عنکبوتی را آغاز می‌کند.

Spider-Man

والچر

مرد عنکبوتی از همان ابتدا که به مهارت‌های جدیدش پی برده بود، با والچر، آدرین تومس، چالش و درگیری داشت و این دو نفر از رقیبان قدیمی یکدیگر محسوب می‌شوند. آدرین که حالا به دلیل قدرتی که لباس پرنده‌اش تولید می‌کند، گرفتار سرطان ستون فقرات شده است، با خلاف‌کار ناشناس بازی توافق می‌کند که در صورت تامین سلامتی‌اش،‌ به وی در گرفتن انتقام از یکی از مهم‌ترین شخصیت‌های شهر کمک کند.

Spider-Man

شاکر

هرمن شالتز، یکی از قدیمی‌ترین دشمن‌های مردعنکبوتی است و با نام شاکر شناخته می‌شود. او که با استفاده از یک لباس پیشرفته و یک سری دستکش با توانایی پرتاب موج‌های لرزشی، بلای جان بانک‌ها و صدالبته پلیس نیویورک شده است، این‌بار با یک هدف شرورانه‌تر به میدان بازگشته است.

Spider-Man

اینر دیمون

Inner Demons یک گروه مخوف و خلاف‌کار است که افرادش با ماسک‌های چینی و لباس مشکی و سفید رنگ‌شان شناخته می‌شوند. این سازمان تحت فرمان مارتین لی یا همان مستر نگاتیو رهبری می‌شود و بعضی از افرادش می‌توانند از قدرت Negative Energy مستر نگاتیو بهره ببرند؛ خود مستر نگاتیو هم گاهی اوقات با استفاده از قدرت همین افراد، می‌تواند خودش را قوی‌تر کند و آسیب جدی‌تر به اسپایدرمن بزند.

بازی Spider-Man در تاریخ ۷ سپتامبر (۱۶ شهریور) به طور انحصاری برای پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد. کار ساخت بازی به پایان رسیده، منتقدان واکنش‌های اولیه‌ی خود به آن را منتشر کرده‌اند و تریلر زمان عرضه‌ی بازی هم در کنار تمامی این موارد، منتشر شده است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده