نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۵

نسخه نینتندو سوییچ بازی Diablo III فاش شد

با توجه به اطلاعات فاش شده در اینترنت، پورت نینتندو سوییچ بازی دیابلو 3، Diablo III: Eternal Collection نام دارد و سال جاری منتشر خواهد شد.

به‌تازگی و با توجه به مطلبی که از بازی دیابلو 3 در بلاگ Forbes فاش شده بود (این مطلب الان پاک شده‌ است)، آگاه شدیم که نسخه‌ی نینتندو سوییچ این بازی در دست ساخت است و سال جاری منتشر خواهد شد.

با توجه به مطلب مذکور، پورت نینتندو سوییچ این بازی که Diablo III: Eternal Collection نام دارد، قرار است سال جاری میلادی منتشر شود و در آن نسخه‌ی استاندارد بازی و دو بسته‌ی الحاقی Reaper of Souls و Rise of the Necromancer یافت خواهد شد. قیمت بازی ۶۰ دلار اعلام شده است.

بازی در کنار محتویاتی که برایش تا به امروز منتشر شده، یک سری محتوای جدید و اختصاصی را در دسترس کاربران نینتندو سوییچ قرار خواهد داد. در مطلب منتشر شده در بلاگ فوربس، به انتشار پوشش‌هایی اختصاصی با طرح بازی The Legend of Zelda اشاره شده است و با توجه به تصویر موجود در مطلب، یکی از این پوشش‌ها یک زره با الهام از زره کاراکتر Ganondorf خواهد بود. از دیگر آیتم‌های تزئینی که از مجموعه‌ی زلدا راهی این بازی خواهند شد، می‌توان به Cucoo pet ،Echoes of the Mask wings و Triforce portrait banner/flag اشاره کرد.

بازی Diablo III

در ادامه‌ی مطالب فاش شده در Forbes، به نحوه‌ی بازی چندنفره در پورت نینتندو سوییچ Diablo III اشاره شده است. این نسخه از بازی، از بازی چهار نفر به صورت هم‌زمان روی یک دستگاه، بازی چهار نفر به طور هم‌زمان روی چهار دستگاه به هم متصل شده و همچنین از بازی چندنفره به صورت آنلاین هم پشتیبانی خواهد کرد. گفتنی است که پورت نینتندو سوییچ بازی دیابلو 3 از سیستم ذخیره‌سازی اطلاعات به صورت ابری (Cloud Saves) هم پشتیبانی خواهد کرد.

هنوز هیچ یک از موارد ذکر شده توسط دو کمپانی اکتیویژن یا بلیزارد، ناشر و سازنده‌ی بازی، تایید یا تکذیب نشده است، اما با توجه به اینکه شایعات انتشار بازی برای نینتندو سوییچ طی چند وقت اخیر در فضای مجازی پخش شده بود و با توجه به خبری که روزهای گذشته مبنی بر فعالیت استودیو بلیزارد روی چند بازی از مجموعه‌ی دیابلو منتشر شد، انتشار Diablo III برای Nintendo Switch اتفاقی دور از انتظار نخواهد بود؛ چون احتمال می‌رود که یکی از همین بازی‌ها، پورت نینتندو سوییچ بازی دیابلو 3 باشد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده