نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

بازی Metro Exodus برای پیش‌ خرید در دسترس قرار گرفت

بازی Metro Exodus برای پیش‌خرید در دسترس قرار گرفته است و به همین مناسبت، سازندگان بازی مزایای پیش‌خرید کردن آن را مشخص و یک تریلر در این خصوص منتشر کردند.

در تازه‌ترین اخبار بازی متوجه شدیم که بازی Metro Exodus، جدیدترین ساخته‌ی استودیو 4A Games و کمپانی Deep Silver، برای پیش‌خرید در دسترس قرار گرفته و سازندگان بازی به همین منظور، تریلری جدید از آن منتشر کرده‌اند که در آن به همین موضوع پیش‌خرید کردن بازی پرداخته شده است.

Metro Exodus

این ویدیو چیزی از گیم‌پلی بازی را نمایش نمی‌دهد، اما نسخه‌ای ویژه از بازی با نام Aurora Edition را معرفی می‌کند. در این نسخه‌ از بازی یک استیل بوک، یک آرت بوک، قاب فلزی و همچنین یک کد برای دریافت محتویات جدید وجود دارد. هنوز سیزن پس بازی معرف نشده است اما با توجه به چیزی که در این ویدیو نمایش داده شده، محتویات جدیدی بعد از انتشار بازی، برایش درنظر گرفته شده است. گفتنی است که با پیش‌خرید نسخه‌ی ایکس باکس وان بازی، یک نسخه‌ی رایگان از بازی Metro Redux را دریافت خواهید کرد و با پیش‌خرید نسخه‌ی پلی استیشن 4، صاحب یک تم داینامیک خواهید شد.

 با توجه به اعلام سازندگان، جدیدترین تریلر بازی در تاریخ ۲۰ آگست (۲۹ مرداد)‌ منتشر می‌شود که با رویداد گیمزکام هم مصادف خواهد شد. بازی Metro Exodus در تاریخ ۲۲ فبریه سال ۲۰۱۹ (۳ اسفند) راهی ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی خواهد شد.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده