// سه شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۸

اطلاعات جدیدی از گیم‌ پلی بازی Anthem منتشر شد

تهیه‌کننده اجرایی بازی Anthem به‌تازگی اطلاعات جدیدی در ارتباط با برخی ویژگی‌های گیم‌پلی این اثر در حال توسعه منتشر کرده است.

بازی Anthem که زمان زیادی از کنفرانس الکترونیک آرتز در E3 2018 را نیز به خود اختصاص داده بود، یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های این کمپانی و همچنین امیدی دیگر برای استودیو بایوور است تا پس از عرضه بازی نه چندان موفق Mass Effect: Andromeda، دوباره توانایی خود را در ساخت بازی‌های نقش‌ آفرینی به رخ بکشد. انتم یک بازی نقش‌آفرینی آنلاین و چندنفره است که شما هم می‌توانید به صورت تک‌نفره و هم به همراه دیگر بازیکنان مراحل بازی را پشت سر بگذارید، اما مارک دارا، تهیه‌کننده اجرایی بازی، اطلاعات جدیدی در این رابطه و همچنین دیگر ویژگی‌های جالب گیم‌پلی ارائه داده است که نشان می‌دهد بازی رویدادهای گسترده‌ای را در جهانی وسیع در اختیار مخاطب قرار می‌دهد.

به گفته مارک دارا، با اینکه تمامی مراحل مربوط به بخش داستانی بازی را می‌توان به‌صورت تک‌نفره طی کرد، اما برخی مراحل دیگر نیز در بازی وجود دارند که برای شرکت در آن‌ها حتما باید بازیکنان در قالب تیم‌های چهارنفره وارد مرحله شوند. این بخش از بازی که Stronghold نام دارد، جزو فعالیت‌ها و رویدادهای بعد از پایان بازی محسوب می‌شود که به سبب درجه سختی بالایش، بازیکن نمی‌تواند به‌صورت تک‌نفره یا با گروهی کم‌تر از چهارنفر به تجربه آن‌ها بپردازد. برای ورود به این مراحل، نیازی نیست که حتما سراغ دوستان خود بروید، چرا که بازی قرار است از سیستم مچ‌میکینگ استفاده کند و به همین دلیل تشکیل چنین گروه‌هایی در بازی کار سختی نخواهد بود.

Anthem

نکته دیگر در مورد مراحل داستانی بازی است که به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا بازیکن به‌صورت تک‌نفره نیز قادر به پشت سر گذاشتن آن‌ها باشد، هر چند که طی کردن این مراحل به‌صورت چندنفره آسان‌تر خواهد بود.مراحل داستانی حالتی نسبتا خطی خواهند داشت، اما دیگر مراحل Anthem کاملا جهان‌باز هستند. همچنین دارا اشاره کرد که بازیکنان پس از کشتن دشمنان در حالت چندنفره، لوت‌هایی به‌دست می‌آورند که قرار نیست این آیتم‌ها میان آنان تقسیم شود و هر بازیکنی سهم کاملی از لوت‌ها خواهد داشت. نکته جالب دیگر در مورد حالت چندنفره این است که وقتی ماموریت شما با دوستان‌تان به پایان رسید، شما همچنان به عنوان یک گروه باقی خواهید ماند، حتی اگر به سمت پایگاه‌های خوتان بازگردید. این ویژگی کمک می‌کند تا اگر بازیکنان قصد داشته باشند همچنان مراحل دیگری را هم تجربه کنند، نیازی به تشکیل دوباره گروه نباشد.

در بازی انتم، شما همواره یک شخصیت ثابت نخواهید داشت و قادر هستید تا کاراکترهای مختلفی برای خودتان ایجاد کنید. همچنین نکته آخر هم در مورد ادوات و تجهیزات شما است که می‌توانید آن‌ها را در مجموعه سلاح‌های مختلفی به کار ببرید. بدین معنی که مثلا اگر شما برای خودتان چندین Loadout مختلف داشته باشید و بخواهید از یک وسیله در همه آن‌ها استفاده کنید، نیازی به جمع‌آوری چندمورد از آن وسیله نخواهد بود و از همان یک مورد می‌توانید در مجموعه سلاح‌های مختلف خود بهره ببرید.

بازی Anthem در تاریخ ۳ اسفند برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر خواهد شد که از هم‌اکنون امکان پیش‌خرید آن برای علاقه‌مندان فراهم است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده