// یکشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۹

بازی Let it Die برای پلتفرم کامپیوتر تایید شد

بازی Let It Die، یکی از آثار انحصاری کنسول پلی استیشن 4 که سال ۲۰۱۶ منتشر شده بود، به‌زودی برای پلتفرم کامپیوتر نیز عرضه خواهد شد.

استودیو Grosshoppers حدود دو سال پیش بود که بازی Let It Die را در سبک Beat 'em Up به‌صورت رایگان و انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر کرد. اثری که از آن موقع تاکنون با استقبال خوبی از سوی گیمرهای کنسول نسل هشتمی سونی مواجه شده و تا به امروز بیش از ۴ میلیون بار دانلود شده است. حال در جدیدترین اخبار بازی و به گزارش سایت گیم‌اسپات، این بازی قرار است تا پایان سال ۲۰۱۸ میلادی برای پلتفرم کامپیوتر نیز عرضه شود.

بنابر اطلاعات منتشر شده، بازی Let It Die قرار است پاییز امسال از طریق استیم در اختیار کاربران پی سی قرار بگیرد و انتظار می‌رود همانند نسخه کنسولی، برای کاربران این فروشگاه هم بازی همچنان فرمت فری تو پلی خود را حفظ کند. با اینکه جزئیات بیشتری درباره محتویات نسخه کامپیوتر بازی منتشر نشده است، اما حداقل می‌توان امیدوار بود که تمام مواردی که در نسخه PS4 بازی در دسترس بوده است، برای گیمرهای کامپیوتر نیز ارائه شود. به ویژه که بازی در دو سال اخیر و طی آپدیت‌های متعدد، محتویات و آیتم‌های جدید زیادی را هم دریافت کرده است.

در بازی Let It Die شما با دشمنان خطرناک و تله‌های زیادی روبرو خواهید شد که باید تا پایان کار و بالا رفتن از برجی که در آن قرار گرفته‌اید، خودتان را زنده نگه‌دارید. سیستم مرگ کاراکتر در این بازی ایده جالبی دارد و با نام Death Data شناخته می‌شود. هر بار که شما در بازی کشته شوید، همه سلاح‌ها و وسایلی را که جمع کرده بودید، از دست خواهید داد و باید دوباره کار را از صفر شروع کنید، اما نکته جالب این است که کاراکتر شما و تمام سلاح‌هایش پس از مرگ‌تان به بازی یکی از بازیکنان دیگر انتقال یافته و تبدیل به دشمنی خطرناک برای او خواهد شد.

در پایان باید اشاره کنیم که هنوز تاریخ انتشار دقیق نسخه کامپیوتر بازی Let It Die اعلام نشده است و همچنان باید منتظر اخبار بیشتری از سوی تیم سازنده باشیم. شما هم می‌توانید نظرات و تجربیات خود را در ارتباط با این بازی با ما در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده