// شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

ویدیو گیم پلی بازی Shadow of the Tomb Raider با محوریت ضربات تمام کننده

کمپانی اسکوئر انیکس ویدیو جدیدی را از بازی Shadow of the Tomb Raider منتشر کرد که در جریان آن شاهد نحوه کشتن دشمنان هستیم.

بازی Shadow of the Tomb Raider را می‌توان یکی از مورد انتظارترین بازی‌های هواداران بازی‌های ماجراجویی دانست؛ آن هم زمانی که تیم سازنده وعده یک لارا کرافت خشن‌تر و بی‌رحم‌تر را داده . باید منتظر ماند و ببینیم تیم سازنده تا چه اندازه به وعده‌های خود عمل کرده است.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix) و استودیو ایداس مونترال (Eidos Montreal)، ناشر و سازنده بازی Shadow of the Tomb Raider، ویدیویی جدید از گیم‌پلی بازی را منتشر کرده‌اند که در جریان آن شاهد صحبت‌های دنیل شایر بیسون، کارگردان بازی Shadow of the Tomb Raider هستیم. در ابتدای ویدیو منتشر شده، میان‌پرده‌ای از اول بازی به نمایش گذاشته می‌شود و در ادامه صحبت‌های کارگردان بازی، شاهد گیم‌پلی Shadow of the Tomb Raider هستیم.

موردی که در جریان ویدیو گیم‌پلی بازی به آن پرداخته شده است، ضربات تمام کننده یا همان Takedownها هستند. لارا کرافت می‌تواند با مخفی کاری‌های متعدد دشمنان را به بی‌رحمانه‌ترین شکل ممکن بکشد و برای این کار راه‌های مختلفی در دسترس کاربران قرار داده شده است. در ادامه می‌توانید ویدیو منتشر شده از بازی Shadow of the Tomb Raider را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود از آپارات

بازی Shadow of the Tomb Raider در تاریخ ۲۳ شهریور ماه (۱۴ سپتامبر) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده