نویسنده: آریا بهپور
// جمعه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۳

Scribblenauts Mega Pack برای کنسول‌های نسل هشتم معرفی شد

مجموعه Scribblenauts Mega Pack شامل دو نسخه از بازی‌های قبلی این سری به زودی عرضه خواهد شد.

کمپانی برادران وارنر (Warner Bros Interactive Entertainment) ناشر سری بازی‌های Scribblenauts خبر از انتشار دو نسخه از بازی‌های قبلی این مجموعه در کنار هم داده است. Scribblenauts Mega Pack شامل دو نسخه اصلی از سری بازی‌های ساخته‌ی استودیو 5th Cell خواهد بود که عبارت‌اند از Scribblenauts Unlimited و Scribblenauts Unmasked.

نسخه Unlimited که در سال ۲۰۱۲ برای کنسول‌های 3DS و Wii U در کنار کامپیوتر منتشر شده بود و سه سال بعد هم به‌دست دارندگان اندروید و iOS رسیده بود، دنیای عظیمی را در اختیار بازیکن و شخصیت اصلی تحت کنترل او یعنی Maxwell قرار می‌دهد که با امکانات زیاد و احتمالات بی‌پایانی همراه بوده و قابلیت به هم وصل کردن اجسام هم برای آن در نظر گرفته شده است. قرار است بازی در عرضه مجدد خود دو بخش جدید هم داشته باشد که یکی از آن‌ها به اشتراک‌گذاری آنلاین ساخته‌های بازیکن‌ها با یکدیگر مربوط می‌شود و دیگری هم سیستمی تحت عنوان «گل آفتابگردان» است که اجازه می‌دهد بازیکن‌ها راحت‌تر از قبل به خلق وسایل و موجودات جدید از طریق نوشته‌های خود بپردازند.

نسخه Unmasked: A DC Comic Adventure هم که در سال ۲۰۱۳ برای کامپیوتر و کنسول‌های نینتندو عرضه شده بود، بازی‌ای است که به لطف ساخته شدن زیر نظر وارنر از مجموعه بی‌شماری از شخصیت‌های کامیک بوک‌های DC استفاده می‌کند و این اجازه را به مخاطب خود می‌دهد که قهرمان‌ها و افراد خبیث دنیای DC را وارد بازی کند. از بتمن و سوپرمن گرفته تا جوکر و لکس لوتر برای این بازی طراحی شده‌اند و قرار است در نسخه مگا پک هم صدها شخصیت، لباس و آیتم دیگر از DC به بازی اضافه شود.

هر چند مدتی قبل بازی Scribblenauts Showdown در کنار سوییچ برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان هم منتشر شده بود، ولی این نسخه فرعی و در سبک پارتی بود و تا امروز هیچ‌کدام از نسخه‌های اصلی این سری برای کنسول‌های سونی و مایکروسافت منتشر نشده بودند. موضوعی که قرار است به زودی تغییر کرده و در ۱۸ سپتامبر شاهد عرضه Scribblenauts Mega Pack برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در کنار سوییچ باشیم.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده