نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۴

بازی Resident Evil 2 در کشور ژاپن دو درجه بندی سنی ویژه دریافت کرد

با توجه به قوانین حاکم بر نمایش خشونت در رسانه‌های دیداری کشور ژاپن، نسخه‌ی بازسازی بازی Resident Evil 2 به دو صورت در این کشور رده‌بندی سنی شد.

در کشور ژاپن قوانین خاصی مبنی بر نمایش صحنه‌های خشن در آثار رسانه‌های تصویری وجود دارد. نسخه‌ی بازسازی شده‌ی بازی Resident Evil 2، جدیدترین ساخته‌ی شرکت کپکام، با توجه به برخورداری از اینگونه صحنه‌های خشن و ترسناک، به دو صورت ویژه در کشور ژاپن رده‌بندی سنی شده است و در دو نسخه منتشر خواهد شد.

نسخه‌ی استاندارد این بازی که با نام Biohazard RE: 2 در ژاپن شناخته می‌شود، با رده‌بندی سنی CERO D، یعنی مخصوص افراد هفده ساله، منتشر خواهد شد و نسخه‌ی دیگر که مخصوص افراد بالغ است، با نام Biohazard RE: 2 Z در این کشور شناخته می‌شود و رده‌ی CERO Z به آن اختصاص داد شده است و برای افراد بالای هجده سال مناسب است. گفتنی است که نسخه‌ی کالکتور بازی که قرار است در ژاپن عرضه شود، تمامی ویژگی‌های نسخه‌ی غربی را دارد با این تفاوت که در نسخه‌ی ژاپنی، ساندترک‌های بازی به صورت فیزیکی در دسترس کاربران قرار گرفته‌اند، نه دیجیتالی.

بازیکنان می‌توانند از تاریخ ۱۰ آگست (۱۹ مرداد) این بازی را پیش‌خرید کنند. نسخه‌ی بازسازی شده‌ی بازی Resident Evil 2 در تاریخ ۲۵ ژانویه ۲۰۱۹ (۵ بهمن) هم در کشورهای غربی و هم در کشورهای شرقی، برای ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد. در ادامه تصاویر منتشر شده از کاور این دو نسخه‌ی ویژه‌ی بازی در ژاپن را تماشا می‌کنیم:


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده