// چهار شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۱

یوبیسافت تاریخ انتشار بازی Hungry Dragon را اعلام کرد

کمپانی یوبی سافت تاریخ انتشار بازی موبایل Hungry Dragon را اعلام کرد که قرار است در ۸ شهریور ماه سال جاری (۳۰ ماه آگوست) منتشر شود.

شما نیز ممکن است بازی محبوب Hungry Shark را که توسط کمپانی Ubisoft در سال ۲۰۱۰ برای گوشی‌های موبایل منتشر شد به خاطر داشته باشید. این بازی در همان ابتدای کار توانست طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کند. این محبوبیت به قدری بود که موجی از بروزرسانی‌ها و امکانات جدید را برای بازی به دنبال داشت و منجر به انتشار نسخه‌ی Hungry Shark Evolution این بازی در سال ۲۰۱۲ شد. به واسطه‌ی پشتیبانی‌های کمپانی یوبی‌سافت و البته طرفداران بسیار زیاد بازی، استودیو Future Games of London، سازنده‌ی این بازی، به توسعه‌ی بازی ادامه داد و در سال ۲۰۱۶، جاه‌طلبانه‌ترین نسخه‌ی آن یعنی بازی Hungry Shark World را روانه‌ی بازار کرد.

بازی Hungry Dragon

بازی Hungry Dragon

حال و طبق جدیدترین اخبار بازی موبایل، این سری به طور کامل متحول شده و قرار است شما در نقش یک اژدها، در بازی Hungry Dragon به دنیا وارد شوید. این بازی دقیقا حال و هوای نسخه‌ی کوسه‌ای را دارد؛ با این تفاوت که شما کنترل آسمان را بر عهده خواهید داشت. این بازی توسط شعبه‌ی بارسلونای کمپانی یوبیسافت توسعه داده شده و شما را به شکل اژدها وارد دوران قرون وسطا می‌کند که باید به دنبال خوردن موجودات پرنده و زمینی باشید. یکی از ویژگی‌های این بازی این است که اگر به مقدار کافی از طعمه‌های موجود لذت ببرید، می‌توانید با نفس آتشین خود هر چیزی را که در سر راهتان قرار دارد خاکستر کنید. در این بازی رایگان، همانند نسخه‌ی کوسه‌ای می‌توانید به سایز‌های مختلف اژدها دسترسی داشته باشید؛ اگرچه مانند نسخه‌ی قبلی باید برای باز کردن سایز‌های بزرگ‌تر، بیشتر و بیشتر بازی کنید که البته به لطف گیم‌پلی جذاب و جلوه‌های گرافیکی جذاب بازی بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

بازی Hungry Dragon

بازی Hungry Dragon قرار است به‌صورت جهانی در تاریخ ۸ شهریور ماه سال جاری برای سیستم‌ عامل‌های iOS و اندروید منتشر شود. اگر علاقه دارید که در هنگام انتشار بازی از بقیه جلوتر باشید و امتیاز بیشتر داشته باشید، می‌توانید از طریق وب‌سایت بازی اقدام به پیش ثبت‌نام کنید و از امتیازات ویژه آن بهره‌مند شوید.


منبع TouchArcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده